Ο πολύ γνωστός βελτιωτικός οίκος Brabus ετοίμασε έναν ακόμα… πύραυλο, χρησιμοποιώντας ως βάση τη Mercedes-AMG C 63 S. Η ισχύς του 8κύλινδρου twin-turbo κινητήρα των 4.0 λτ. έφτασε μετά τις βελτιώσεις τους 650 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και τη θηριώδη ροπή των 820 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. (έναντι 510 PS και 700 Nm της εργοστασιακής). Το μεσαίο supercar επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, για την ενίσχυση του σπορ ήχου που βγαίνει από το V8 μηχανικό σύνολο, η Brabus προσφέρει νέα σύστημα ανοξείδωτης εξάτμισης με βαλβίδες, που ελέγχονται με το πάτημα ενός μπουτόν από το εσωτερικό.
Φυσικά η Brabus 650 έχει δεχτεί και τις απαραίτητες προσθήκες στο αμάξωμα. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνημα έχουν τοποθετηθεί στον εμπρός προφυλακτήρα (σπόιλερ), στο πίσω καπό (αεροτομή) και στον προφυλακτήρα (διαχύτης). Επιπλέον, διατίθενται 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 255/30 εμπρός και 275/30 πίσω.
Για ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, η Brabus σε συνεργασία με τη Bilstein εξέλιξαν μια ειδικά διαμορφωμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Η σκληρότητα των αμορτισέρ στον εμπρός και πίσω άξονα μπορεί να ρυθμιστεί σε δέκα διαφορετικά επίπεδα.
Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου όλες οι επιφάνειες είναι ντυμένες με αλκαντάρα και δέρμα. Νέα διακοσμητικά από ανθρακόνημα τοποθετούνται σε πολλά σημεία του εσωτερικού, ενώ και με τα πεντάλ αλουμινίου ενισχύεται ακόμα πιο πολύ ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
{loadposition srp}
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr