Η ανακοίνωση του Ομίλου ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ είναι φαινομενικά ένα ενημερωτικό κείμενο, στην πραγματικότητα όμως είναι ράπισμα του Βαγγέλη Μαρινάκη προς την γκρίζα λίστα του Στέλιου Πέτσα. Και όσο αν δεν αρέσει στον κυβερνητικό εκπρόσωπο να την ονομάζουν έτσι αυτή είναι η αλήθεια! Η λίστα είναι δικιά του είτε εμμέσως είτε αμέσως, μια που εκείνος έφτιαξε τις «προδιαγραφές». Αν η εταιρεία που ανέλαβε το έργο δεν ακολούθησε τις οδηγίες του τότε έπρεπε να βγει και να το καταγγείλει.
Η ανακοίνωση του ομίλου ΑΛΤΕΡ ΕΓΟ πραγματικά εκθέτει τον κ. Πέτσα. Γιατί αν δει κανείς τον πίνακα με τα συγκεντρωτικά ποσά που πήραν οι διάφοροι όμιλοι ΜΜΕ, με μια πρώτη ματιά δεν μπορεί να πει κανείς ότι αδικήθηκε ο όμιλος του κ. Μαρινάκη.
Κάνοντας όμως σύγκριση με το τι πήραν οι άλλοι από τα μεγαλύτερα ποσά μέχρι τα μικρότερα τότε δικαιολογεί την ενέργεια του ομίλου να επιστρέψει τα χρήματα. Άλλωστε η αιτιολόγηση του σκεπτικού αυτού φαίνεται και στην ίδια την ανακοίνωση του ομίλου… Γιατί αναφέρεται στο ποιος έκανε πραγματική ενημέρωση, προς προειδοποίησε την κοινή γνώμη για τους κινδύνους κλπ. Και όλα αυτά ανιδιοτελώς.
«Αυτή ήταν η υποχρέωσή μας, αυτήν εκπληρώσαμε και με γνώμονα την προστασία της υγείας των πολιτών θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε την κοινή γνώμη, καθώς η υγειονομική κρίση εξελίσσεται και συνεχίζει να απειλεί τη χώρα μας», αναφέρει η ανακοίνωση.
Και καταλήγει η ανακοίνωση με το ράπισμα προς την γκρίζα λίστα του κ. Πέτσα. «Επειδή δεν συντασσόμεθα με τη μέθοδο, τα μέτρα και τα σταθμά διανομής των διαφημιστικών κονδυλίων της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι» και επιπροσθέτως, επειδή θέλουμε να δηλώσουμε με ευθύ και καθαρό τρόπο την ανεξαρτησία μας από κρατικούς πόρους και αμφισβητούμενες διαδικασίες και διανομές, επιστρέψαμε από το μεσημέρι της 8ης Ιουλίου – τα ποσά που προέκυψαν για τον όμιλό μας από τις σχετικές κρατικές διαφημίσεις.
Και η ανακοίνωση ολοκληρώνεται με άλλο ένα καρφί προς τον κ. Πέτσα υποδεικνύοντας του τι να κάνει τα χρήματα που επέστρεψε ο όμιλος… «Προτρέπουμε δε την κυβέρνηση να διαθέσει το επιστραφέν ποσό στις οικογένειες των άνεργων εργαζομένων στα ΜΜΕ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μένουμε Σπίτι: Τα γκρίζα σημεία μιας λίστας
H Alter Ego Media επέστρεψε τα χρήματα της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι» για δύο λόγους
CretaLive: Επιστρέφει τα χρήματα της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι»