Renault Captur Mild Hybrid 1.3 TCe 140PS 12V. Το Captur είναι ένα αρκετά επιτυχημένο και πλούσιο σε επιλογές μοντέλο. Ξεκάθαρα γαλλικό… πατρόν!
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Πέρα από την έκδοση βενζίνης και υγραερίου διαθέτει και τρεις εκδόσεις με υβριδικό μηχανικό σύνολο. Η μικρότερη από αυτές είναι η ήπια υβριδική που τοποθετείται και πολύ σωστά στον τιμοκατάλογο του γαλλικού crossover.
O κινητήρας του ήπια υβριδικού captur είναι ο 1.300άρης τούρμπο τετρακίλυνδρος tce που αποδίδει 140 ίππους και 26 κιλά ροπής και συνδυάζεται με μία μίζα εναλλάκτη 12 Volt, με την κίνηση να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Oι επιδόσεις είναι αρκετά αξιόλογες, με τα 0-100 να ολοκληρώνονται σε 9,2 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ και οι ρύποι στα 132 γραμμάρια CO2/χλμ.
Η κύλιση του Captur είναι αρκετά ποιοτική . Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση χωρίς να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις και η ηχομόνωση είναι αρκετά καλή για την κατηγορία.
Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μοιάζει αρκετά με αυτήν του Clio, μια και πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο με ψηλότερη καμπίνα. Αποτέλεσμα είναι τα κρατήματά του να είναι καλά και να εμπνέει σιγουριά στον οδηγό του. Αρκετά άμεσο είναι το κιβώτιο, που ταιριάζει γάντι με τον κινητήρα, ο οποίος διατηρείται μόνιμα μέσα στη ροπή του. Εντός πόλης οι μαζεμένες διαστάσεις και η ψηλή θέση οδήγησης είναι τα δυνατά του σημεία, με το αυτόματο κιβώτιο να προσθέτει στο κομμάτι της άνεσης. Στο ταξίδι η ροπή του κινητήρα και η έβδομη ταχύτητα εξασφαλίζουν μεγάλες μέσες ωριαίες με σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Εκτός δρόμου το μεγάλο προφίλ των ελαστικών και το σχετικά χαμηλό βάρος εξασφαλίζουν δυνατότητες πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι αρκετά πρακτικό και με ποιοτικά υλικά. Οι οθόνες είναι εύκολες και η εικόνα παραμένει σύγχρονη παρά τα 3 χρόνια που μετρά το μοντέλο. Οι χώροι είναι το πιο αδύναμο σημείο του, οι πίσω επιβάτες θα βολεύονταν με λίγο παραπάνω αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται από τα 422 έως τα 536 λίτρα χάρη και στο πίσω συρόμενο κάθισμα.
Το Captur, παρά το γεγονός ότι δεν είναι το πιο καινούργιο μικρό SUV, παραμένει επίκαιρο και πλήρως εξοπλισμένο από πλευράς εκδόσεων, με την ήπια υβριδική έκδοση να ξεκινά από τα 28.950 ευρώ.