Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ryanair: Ομαδική αγωγή των επιβατών για την 16ωρη ταλαιπωρία

Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες της πτήσης της Ryanair, οι οποίοι μίλησαν στην κάμερα του Open TV.

Η «Οδύσσεια» των επιβατών της πτήσης της Ryanair που προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας αναμένεται να έχει και μια νέα διάσταση καθώς οι επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης έχουν αποφασίσει να κινηθούν νομικά εντός των επόμενων ημερών. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του OPEN, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.

Κάποιοι από τους επιβάτες που επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean, μίλησαν στο OPEN, μόλις έφτασαν στη Θεσσαλονίκη, και περιέγραψαν τα όσα προηγήθηκαν. Για 16 ώρες διέσχισαν στην ουσία τα Βαλκάνια, χωρίς να παίρνουν απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματά τους.

«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στο OPEN ένας εκ των επιβατών, ενώ ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρέαδης κρατώντας στα χέρια του ένα μπαστούνι περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε. «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια» Τον 66χρονο άνδρα περίμενε η κόρη του, η οποία πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί».

«Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος» είπε ένας ακόμη επιβάτης μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες. Μία επιβάτης, η Θεανώ Κωνσταντινίδου, μιλώντας στην κάμερα λέει πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο .

Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες της πτήσης της Ryanair, οι οποίοι μίλησαν στην κάμερα του Open TV.

Η «Οδύσσεια» των επιβατών της πτήσης της Ryanair που προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας αναμένεται να έχει και μια νέα διάσταση καθώς οι επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης έχουν αποφασίσει να κινηθούν νομικά εντός των επόμενων ημερών. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του OPEN, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.

Κάποιοι από τους επιβάτες που επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean, μίλησαν στο OPEN, μόλις έφτασαν στη Θεσσαλονίκη, και περιέγραψαν τα όσα προηγήθηκαν. Για 16 ώρες διέσχισαν στην ουσία τα Βαλκάνια, χωρίς να παίρνουν απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματά τους.

«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στο OPEN ένας εκ των επιβατών, ενώ ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρέαδης κρατώντας στα χέρια του ένα μπαστούνι περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε. «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια» Τον 66χρονο άνδρα περίμενε η κόρη του, η οποία πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί».

«Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος» είπε ένας ακόμη επιβάτης μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες. Μία επιβάτης, η Θεανώ Κωνσταντινίδου, μιλώντας στην κάμερα λέει πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο .

Σπίρτζης: Ερευνα για το συμβάν

Ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης εξέφρασε για δεύτερη φορά τη δυσαρέσκειά του για το συμβάν και έκανε γνωστό πως έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να διαπιστωθεί το τι ακριβώς συνέβη με την συγκεκριμένη πτήση. «Αυτό που έγινε με την εταιρεία Ryanair, δηλαδή να μην προσγειωθεί το αεροπλάνο σε ένα κοντινό αεροδρόμιο της χώρας και να μεταφερθούν οι επιβάτες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά είναι απαράδεκτο. Έχει δοθεί εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να διερευνήσουν κάθετι που έγινε» ανέφερε σε δηλώσεις του ο υπουργός.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ