Ποιες ευρωεκλογές και ποιες τηλεοπτικές σειρές; Οι τελικοί της Basket League με τις τιτανομαχίες του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού μονοπωλούν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Οι αμφίρροπες αναμετρήσεις απογείωσαν την τηλεθέαση της ΕΡΤ 3 που μεταδίδει τους τελικούς.
Το πρώτο ματς μεταξύ των «αιωνίων» βρέθηκε στην κορυφή του top 10 όλων των τηλεοπτικών καναλιών στις 5 Ιουνίου. Ειδικά στον ανδρικό πληθυσμό η τηλεθέαση έφτασε στις ηλικίες 18-34 στο 35%, ενώ σε εκείνες 35-54 στο 25%. Τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 569.000 τηλεθεατές, ενώ την κάλυψή του (τον παρακολούθησαν για τουλάχιστον ένα λεπτό) περισσότεροι από 710.000 τηλεθεατές.
Ο δεύτερος τελικός στις 7 Ιουνίου κατέγραψε τηλεθέαση 18% στο δυναμικό κοινό και 15,5% στο σύνολο, ενώ τον 3ο, την επομένη των εκλογών, παρακολούθησε το 18,4% των ηλικιών 18-54, δηλαδή πήγε ακόμα καλύτερα στο δυναμικό και κυρίως στο ανδρικό κοινό, ενώ στο σύνολο παρουσιάστηκε μια μικρή κάμψη, όπως μαρτυρά το 14,1%. Αλλά ο 4ος τελικός ήταν που σάρωσε τα πάντα. Το ματς σημείωσε μέσο όρο 26,9% στο δυναμικό κοινό, φτάνοντας μέχρι το 35,1% στο τέταρτο 23.15-23:30. Στο γενικό σύνολο το παιχνίδι είχε μέσο όρο 20,9%, ανεβαίνοντας μέχρι το 29,7% (23.15-23.30). Δηλαδή, ένας στους τρεις τηλεθεατές παρακολούθησε το τέταρτο 10λεπτο.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα…θρίλερ σε Star και ΑΝΤ1 με Ζήνα και Αναστασοπούλου
Απόστολος Λύτρας – Σοφία Πολυζωγοπούλου: Από το «εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος» στον ξυλοδαρμό