«Μετά την ανακοίνωσή της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου για ακύρωση των δρομολογίων από Λαύριο και Καβάλα λόγω εμπλοκής στον ανεφοδιασμό με καύσιμα , μόλις χθες η εταιρία αποφάσισε ότι τελικά θα εκτελεστεί το δρομολόγιο από Λαύριο και ενημέρωσε τους επιβάτες, με αποτέλεσμα αυτοί να προσέλθουν στο λιμάνι του Λαυρίου για να ταξιδέψουν. Ενώ λοιπόν, οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί, έφθασε μετά από καταγγελία στο Aqua Maria Eπιθεωρητής της Eπιθεώρησης Πλοίων . Έτσι λοιπόν μετά από αρκετή ώρα οι επιβάτες πληροφορούνται επισήμως ότι το δρομολόγιο ακυρώνεται καθώς στο πλοίο θεωρήθηκε ακατάλληλο για απόπλου».
Τα παραπάνω επισημαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ Λήμνου, προσθέτοντας ότι «οι ακυρώσεις δρομολογίων, οι συχνές βλάβες, οι πολύωρες καθυστερήσεις, οι αποδρομολογήσεις που οφείλονται σε μονομερείς ενέργειες της εταιρείας βρίσκονται σε ημερήσια διάταξη. Η τουριστική κίνηση φέτος ήταν σαφώς μειωμένη καθώς οι επισκέπτες εξυπηρετούνταν από ένα πεπαλαιωμένο καράβι που έφτανε στη Λήμνο θεωρητικά σε 9 ώρες, ουσιαστικά όμως συνήθως σε περισσότερες από έντεκα ή σε ακόμη περισσότερες αν συνδυαστεί με το δρομολόγιο προς τα Ψαρά και άλλους ενδιάμεσους προορισμούς. Επιπλέον σοβαρά ζητήματα ασφάλειας εγείρονται, ειδικά στις περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών καθώς για κάποια από τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας έχουν γίνει σοβαρές καταγγελίες που αφορούν στην ασφάλεια των επιβατών με τελευταίο περιστατικό την χθεσινή ταλαιπωρία των επιβατών».
Ο ΣΥΡΙΖΑ Λήμνου αναφέρει επίσης:
«Με ερώτησή τους προς τον αρμόδιο Υπουργό οι βουλευτές του ν.Λέσβου Γιάννη Ζερδελή και ν.Σάμου Αγνή Καλόγερη ζητούσαν να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής διασύνδεσης των νησιών του Β. Αιγαίου. Η απάντηση που δόθηκε από τον αρμόδιο Υπουργό δεν λύνει ουσιαστικά κανένα από τα ζητήματα που η ερώτηση θέτει καθώς προασπίζει και προωθεί την υπάρχουσα πολιτική κατεύθυνση.
Η Λήμνος και Αγ.Ευστράτιος χαρακτηρίζονται από μια ιδιαιτερότητα, λόγω της εδαφικής ασυνέχειας και της απομακρυσμένης γεωγραφικής τους θέσης από την ηπειρωτική χώρα. Η οικονομία και η τουριστική ανάπτυξη των νησιών αυτών αλλά και η ίδια η επιβίωση των νησιωτών εξαρτάται από τη συχνή, ασφαλή φτηνή, αξιόπιστη και γρήγορη ακτοπλοϊκή διασύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και ενδοπεριφερειακά και αποτελεί δημόσια παροχή υπηρεσίας εκ μέρους του κράτους. Σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να δοθεί ουσιαστική και οριστική λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας καθώς τα προβλήματα θα επανέρχονται σε μόνιμη βάση και θα οξύνονται.
Για το ΣΥΡΙΖΑ η ακτοπλοϊκή πολιτική δεν είναι μια αυτόνομη πολιτική αλλά αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας ολοκληρωμένης πολιτικής για την βιώσιμη ανάπτυξη των νησιών, την οποία και έχει ως αποστολή να υπηρετεί. Το ζητούμενο είναι μια ακτοπλοΐα που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των νησιωτών για συχνή, ασφαλή φτηνή, αξιόπιστη και γρήγορη ακτοπλοϊκή διασύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και ενδοπεριφερειακά και με προτεραιότητα στον πλήρη σεβασμό των εργασιακών δικαιωμάτων των πληρωμάτων. Επιπλέον, χρειάζεται ο εκσυγχρονισμός και η ενίσχυση των υποδομών τόσο των λιμενικών όσο και των υποδομών για τη σύνδεση των τελευταίων με τα οδικά και τα λοιπά δίκτυα για να είναι ασφαλής, εύκολη και υπό όλες τις καιρικές συνθήκες η πρόσδεση των πλοίων. Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής των αναγκαίων υπηρεσιών στη βάση του δημοσίου συμφέροντος».