Μπορεί να έγινε τρεντ ο Στέφανος Κασσελάκης στα social media, ωστόσο τα στατιστικά δείχνουν ότι ο κόσμος προτιμάει το προσιτό και πιο ερασιτεχνικό από το μονταρισμένο και κατασκευασμένο προϊόν
Ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε το «μπαμ» στα κοινωνικά δίκτυα ως υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ που θα φέρει την αλλαγή ωστόσο το ότι έγινε «η τάση του διαδικτύου», δεν έφερε καλά στατιστικά στοιχεία αλλά μάλλον δυσοίωνα θα λέγαμε.
Ο Νίκος Βασιλάκος, δημοσιογράφος τεχνολογίας μιλώντας στο MEGA ανέφερε ότι οι χρήστες του διαδικτύου προτιμούν κάτι πιο ερασιτεχνικό από μονταρισμένο προϊόν στα κοινωνικά δίκτυα.
«Δεν είναι καλά όταν μπαίνεις τόσο δυναμικά να διεκδικήσεις ηγεσία. Άλλοι υποψήφιοι, όπως ο Νίκος Παππάς, έχουν ωριμότητα, γνώση και πολύ καλύτερα νούμερα», σημείωσε ο Νίκος Βασιλάκος.
«Ο Στέφανος Κασσελάκης επεξεργάζεται και περνάει από μοντάζ τα βίντεό του, με τους χρήστες να προτιμούν τελικά λίγη δόση… ερασιτεχνισμού, ώστε να τον δει περισσότερο προσιτό στον κόσμο και όχι κατασκευασμένο», σημείωσε ο δημοσιογράφος.