Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Στο «μικροσκόπιο» της εφορίας οι αναρτήσεις διασήμων σε Facebook και Instagram!

Στο «κυνήγι» των τεράστιων αδήλωτων κερδών που αποκομίζουν επώνυμοι, μέσω της παρουσίας τους σε γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instragram, έχουν βγει πλέον τα αρμόδια κλιμάκια της Εφορίας, σε μια προσπάθεια να πατάξουν το «μαύρο» διαδικτυακό χρήμα

Στο «μικροσκόπιο» της εφορίας οι αναρτήσεις μοντέλων και καλλιτεχνών σε Facebook και Instagram

Στο «μικροσκόπιο» της εφορίας οι αναρτήσεις μοντέλων και καλλιτεχνών σε Facebook και Instagram
Ομάδα «πιτσιρικάδων» έφτιαξε το ΥΠΟΙΚ στο κυνήγι του «μαύρου» χρήματος που διακινείται μέσω των social media
PIXABAY

Στο «κυνήγι» των τεράστιων αδήλωτων κερδών που αποκομίζουν επώνυμοι, μέσω της παρουσίας τους σε γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instragram, έχουν βγει πλέον τα αρμόδια κλιμάκια της Εφορίας, σε μια προσπάθεια να πατάξουν το «μαύρο» διαδικτυακό χρήμα.

Στο στόχαστρο των οικονομικών ελεγκτικών υπηρεσιών έχουν μπει για τα καλά μοντέλα, παρουσιαστές, καλλιτέχνες ακόμη και ποδοσφαιριστές, που κάνουν άμεση ή έμμεση διαφήμιση μέσω των προσωπικών τους λογαριασμών και προφίλ στα social media.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», εδώ και τέσσερις μήνες έχει συσταθεί μια ειδική ομάδα από το υπουργείο Οικονομικών, η οποία έχει ως σκοπό να ελέγχει σε εικοσιτετράωρη βάση τα προφίλ επωνύμων, προκειμένου να εντοπίσει τυχόν παράνομες πράξεις που αφορούν – κατά κύριο λόγο – σε μη δήλωση ποσών προς την Εφορία.

Στο «μικροσκόπιο» της εφορίας οι αναρτήσεις μοντέλων και καλλιτεχνών σε Facebook και Instagram

Στο «μικροσκόπιο» της εφορίας οι αναρτήσεις μοντέλων και καλλιτεχνών σε Facebook και Instagram
Ομάδα «πιτσιρικάδων» έφτιαξε το ΥΠΟΙΚ στο κυνήγι του «μαύρου» χρήματος που διακινείται μέσω των social media
PIXABAY

Στο «κυνήγι» των τεράστιων αδήλωτων κερδών που αποκομίζουν επώνυμοι, μέσω της παρουσίας τους σε γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instragram, έχουν βγει πλέον τα αρμόδια κλιμάκια της Εφορίας, σε μια προσπάθεια να πατάξουν το «μαύρο» διαδικτυακό χρήμα.

Στο στόχαστρο των οικονομικών ελεγκτικών υπηρεσιών έχουν μπει για τα καλά μοντέλα, παρουσιαστές, καλλιτέχνες ακόμη και ποδοσφαιριστές, που κάνουν άμεση ή έμμεση διαφήμιση μέσω των προσωπικών τους λογαριασμών και προφίλ στα social media.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», εδώ και τέσσερις μήνες έχει συσταθεί μια ειδική ομάδα από το υπουργείο Οικονομικών, η οποία έχει ως σκοπό να ελέγχει σε εικοσιτετράωρη βάση τα προφίλ επωνύμων, προκειμένου να εντοπίσει τυχόν παράνομες πράξεις που αφορούν – κατά κύριο λόγο – σε μη δήλωση ποσών προς την Εφορία.

Όπως αναφέρει η ίδια πηγή, η νέα ομάδα «ψηφιακών κυνηγών» αποτελείται από επτά νεαρά άτομα, τα οποία παρακολουθούν όλα όσα κάνουν στα social media οι celebrities.

Κατά την εφημερίδα, πάντα, από τα έως τώρα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η αρμόδια αρχή έχει διαπιστωθεί ότι τεράστια μερίδα της διαφήμισης έχει μετατοπιστεί από τα λεγόμενα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση, εφημερίδες κ.τ.λ.) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αρκετοί «celebrities» που έχουν χιλιάδες «followers» κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ χωρίς να τα δηλώνουν στην Εφορία.

Μάλιστα, η ομάδα των ψηφιακών «Ράμπο» χρησιμοποιεί καινοτόμα ηλεκτρονικά εργαλεία και λογισμικό, το οποίο είναι ικανό να «σαρώσει» ό,τι κυκλοφορεί στους λογαριασμούς των υπό έρευνα μοντέλων και καλλιτεχνών.

Στη συνέχεια προχωρά σε διασταύρωση των ευρημάτων με την Εφορία ως προς τα οικονομικά στοιχεία των ερευνώμενων ατόμων και καταλήγει στο να «ξετρυπώσει» άμεσα και μεθοδικά τις διαδρομές του «μαύρου» χρήματος που διακινείται ψηφιακά.

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ