H Lotec ήταν μια εταιρία που κατασκεύαζε σπορ αγωνιστικά αυτοκίνητα από το την δεκαετία του 1970 αλλά είναι περισσότερο γνωστή για την συνεργασία της με την Mercedes-Benz και την κατασκευή της C1000.
Το 1990 ένας βαρόνος πετρελαίου από τα Εμιράτα παράγγειλε στην Lotec να κατασκευάσει ότι πιο γρήγορο σε τέσσερις τροχούς. Μετά από 5 χρόνια το C1000 ήταν έτοιμο και εξοπλιζόταν με V8 κινητήρα με διπλά τούρμπο της Garrett που απέδιδε 1.000 άλογα που περνούσαν στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου της Hewland.
Το C1000 κόστισε τότε 3,5 εκ. δολάρια και ήταν ότι πιο γρήγορο υπήρχε καθώς επιτάχυνε από στάση σε μόλις 2,8 sec μέχρι τα 96 km/h ενώ η τελική άγγιζε τα 431 km/h. Ακόμη και σήμερα οι επιδόσεις είναι κορυφαίες ενώ η τελική είναι υψηλότερη κατά 1,6 km/h από εκείνη της νορμάλ έκδοσης της Bugatti Veyron. To αμάξωμα είχε μπόλικο ανθρακόνημα και ζύγιζε 1.080 kg δίχως να υπάρχουν περικοπές στο εσωτερικό καθώς υπήρχε κλιματισμός (κάτι απαραίτητο στα Εμιράτα), κόκκινο δέρμα, ρυθμιζόμενες πενταλιέρες και κολόνα τιμονιού, πορτμπαγκάζ και ηχοσύστημα.
Πρόσφατα η εταιρία δημοπρασιών RKMCCA (RK Motors Collector Car Auctions) ανακοίνωσε την δημοπράτηση της C1000 που έχει μόλις 2.576 km στο κοντέρ της. Η τιμή εκκίνησης είναι τα 726.000€ (ή ένα εκατομμύριο δολάρια) αλλά η εταιρία πιστεύει πως θα «πιάσει» κοντά στα 950.000€. Γιατί όχι μιας και μιλάμε για ένα one-off αυτοκίνητο δηλ. ένα και μοναδικό στον κόσμο…
Πηγή: parapolitika.gr