Δύο εικονικά αυτοκίνητα, συναντήθηκαν για πρώτη φορά στην πίστα Portimao της Πορτογαλίας. Πρόκειται για το πρώτο επετειακό Golf GTI Pirelli του 1983 και το νεότερο Golf GTI Clubsport, με το οποίο το 2016 η VW θα γιορτάσει τα 40ά γενέθλια του Golf GTI.
To Golf GTI Pirelli εφοδιαζόταν με 1.8 λτ. κινητήρα απόδοσης 112 ίππων, ενώ 33 χρόνια μετά το Golf GTI Clubsport τροφοδοτείται με 2λιτρο TSI, ο οποίος φτάνει τους 290 ίππους. Πιο αναλυτικά, ο 2.0 TSI αποδίδει 265 ίππους, 35 παραπάνω από το Golf GTI Performance, ενώ για 10 δευτερόλεπτα κατά την πλήρη επιτάχυνση (με kickdown) η ισχύς αυξάνεται στους 290 ίππους.
To Golf GTI Clubsport επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο και σε 5,9 δλ. με το εξατάχυτο DSG, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα (249 χλμ./ώρα με το DSG), η κατανάλωση ανέρχεται στα 6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 160 γρ./χλμ. (6,7 λτ./100 χλμ. και 155 γρ.χλμ. με το DSG).
Εκτός από τον αναβαθμισμένο κινητήρα διαθέτει και αλλαγές στην εμφάνιση και αεροδυναμική. Εξωτερικά ξεχωρίζει ο πιο μυώδης ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, τα νέα ένθετα στα μαρσπιέ, ο νέος διαχύτης πίσω, η αεροτομή οροφής και οι νέες ζάντες 18 ιντσών ή προαιρετικά 19 ιντσών. Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθίσματα με επένδυση αλκαντάρα, όπως και στον επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr