Το Vitara είναι ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει ιστορία για τη Suzuki. Παράγεται για πάνω από τριάντα χρόνια και έχει χαραχτεί στο μυαλό όλων ως ένα ικανό, οικογενειακό αυτοκίνητο περιπέτειας. Το ίδιο ισχύει και για την τελευταία του έκδοση που αποκτά υβριδική τεχνολογία με σκοπό τις χαμηλότερες εκπομπές ρίπων και τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Ο κινητήρας είναι ο 1.4 booster jet και συνδυάζεται πλέον µε µια 48βολτη ηλεκτρογεννήτρια 15 ίππων
Απόδοση
Ο κινητήρας είναι ο 1.4 boosterjet . Συνδυάζεται πλέον με μια 48βολτη ηλεκτρογεννήτρια 15 ίππων. Η συμπίεση έχει αυξηθεί στο 11:1 με τη συνολική απόδοση πλέον να είναι 130 ίπποι και 23 κιλά ροπής. Τα 0-100 παρόλες τις επεμβάσεις έρχονται και πάλι σε 9,5 δεύτερα με την κατανάλωση να επωφελείται σημαντικά και να κινείται κάτω από 7/100 χλμ. με κανονική χρήση.
Υπάρχει όπως πάντα και τετρακίνητη έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο να μην διατίθεται στο υβριδικό Vitara. Μοναδική πλέον επιλογή το εξάρι μηχανικό κιβώτιο με πιο μακριές σχέσεις για χάρη της οικονομίας καυσίμου.
Η κύλιση του Vitara είναι καλή . Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή αλλά το επίπεδο άνεσης παραμένει υψηλό . Η ηχομόνωση θα μπορούσε να είναι καλύτερη μιας και περνάει θόρυβος στην καμπίνα από τον δρόμο.
Εργονομία
Οι διαφορές στον δρόμο είναι πολύ μικρές. Το πλαίσιο παραμένει ευχάριστο και δίνει την αίσθηση ότι είναι ελαφρύ. Ο κινητήρας είναι γεμάτος σε όλο του το φάσμα και τραβάει δυνατά σε όλες τις σχέσεις.
Εντός πόλης η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ρίχνει αισθητά την κατανάλωση . Στο ταξίδι 4 ενήλικες θα βολευτούν άνετα και θα μπορέσουν ακόμα και με το 2κίνητο μοντέλο να εξερευνήσουν κάποια χωμάτινη διαδρομή.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη. Καλά υλικά και κορυφαία συναρμογή. Η πρακτικότητα και η εργονομία είναι σε υψηλό επίπεδο και ο εξοπλισμός παρότι δεν έχει ανανεώσεις είναι αρκετά πλούσιος. Οι χώροι των επιβατών είναι αρκετά καλοί για την κατηγορία με το πορτ-μπαγκάζ να μην εντυπωσιάζει στα 375 λίτρα παρά τη έλλειψη ρεζέρβας.
Το Vitara είναι ίσως το πιο ικανό και καλά πλασαρισμένο B-SUV. Πλέον, η υβριδική τεχνολογία το βοηθά στο να έχει χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένα τέλη, με την τετρακίνητη έκδοση και τον εξοπλισμό GLPLUS να είναι η πιο δελεαστική πρόταση λίγο πάνω από τα 22 χιλιάδες ευρώ.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί