Η εταιρεία Swissport με SMS και συγγνώμη απέλυσε 300 άτομα. Οι απολύσεις εκατοντάδων συμβασιούχων ορισμένου χρόνου στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης (handling) του αεροδρομίου της Αθήνας από την Swissport με γραπτά μηνύματα ή με μία τηλεφωνική κλήση αποδίδοντας την πρωτοφανή μέθοδο στον μεγάλο αριθμό των εργαζομένων και την έλλειψη χρόνου.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Swissport έχει ως εξής:
Η πανδημία του κορονοϊού έχει οδηγήσει τον τομέα των αερομεταφορών στην πιο μεγάλη κρίση της ιστορίας του. Το κόστος από την δραματική μείωση των πτήσεων έχει προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά στις αεροπορικές εταιρείες, τις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης, αλλά και σε όλες τις εμπλεκόμενες με το χώρο επιχειρήσεις.
Είναι ενδεικτικό ότι εχθές, 24 Μαρτίου, η κίνηση στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν μειωμένη κατά 97% σε σχέση με την αντίστοιχη ημερομηνία το 2019. Στόχος της Swissport στη δύσκολη αυτή συγκυρία είναι να διασφαλίσει την λειτουργικότητά της και μαζί με αυτή τις θέσεις εργασίας των συνεργατών της σε μακροχρόνια βάση.
Για το λόγο αυτό αναγκάστηκε να προχωρήσει στη μη-ανανέωση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, οι οποίες έληγαν. Ήταν μια απόφαση δύσκολη, αναγκαία ωστόσο προκειμένου η εταιρεία να αντέξει σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, διασφαλίζοντας έτσι τις μόνιμες θέσεις εργασίας.
Και η ανακοίνωση της Swissport τελειώνει την ανακοίνωση της ότι, Είναι αυτονόητο ότι τα μέτρα που λαμβάνονται έχουν προσωρινό χαρακτήρα για όσο διαρκεί η έκρυθμη κατάσταση. Καθώς και ότι οι εργαζόμενοι που έως τώρα εργάζονταν στην εταιρεία θα έχουν απόλυτη προτεραιότητα για επαναπρόσληψη μόλις η κατάσταση ομαλοποιηθεί