Ένα νέο στοιχείο που έρχεται στο φως της δημοσιότητας και αναμένεται αξιολογηθεί αναλόγως είναι η εύρεση του καταγραφικού στο πρώτο βαγόνι στη μηχανή της αμαξοστοιχίας, το λεγόμενο και «μαύρο κουτί», όπως αναφέρει η τηλεόραση του ΑΝΤ1.
Σε αντίθεση με αυτό του αεροπλάνου ωστόσο καταγραφεί μόνο την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας και την κίνηση. Αν έγινε δηλαδή προσπάθεια επιβράδυνσης του τραίνου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ίδιου μέσου η προσκόμιση αυτού του νέου στοιχείου ήταν και ένας από τους λόγους που ζήτησε νέα προθεσμία ο κατηγορούμενος σταθμάρχης.
Εν τω μεταξύ, με το που έπεσε το σκοτάδι σταμάτησαν και οι εργασίες για την μεταφορά των συντριμμιών στο σημείο της τραγωδίας.
Νωρίτερα, οι διασώστες πραγματοποίησαν έρευνες στα χωράφια πέριξ των σιδηροδρομικών γραμμών, μήπως κάποιος από τους επιβάτες στην προσπάθεια του να διασωθεί κατέρρευσε.
Άλλωστε σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν και δύο δείγματα βιολογικού υλικού από αυτό που έχουν δώσει συγγενείς, τα οποία δεν ταιριάζουν με αυτά των νεκρών. Αυτό δεν αποκλείεται να διαφοροποιήσει λίγο τον τελικό αριθμό των θυμάτων.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση για τον ακριβή αριθμό των επιβατών στα μοιραία βαγόνια, γιατί αρκετοί ήταν οι επιβάτες οι οποίοι επιβιβάστηκαν από τον σταθμό της Λάρισας, χωρίς να έχουν κόψει εισιτήριο και αυτό γιατί θα το έπρατταν εντός του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τέμπη: Δημήτρης Σούρας προς τον Ανδρέα Αλικανιώτη – Μπράβο ρε ήρωα, μπράβο αγόρι μου, θερμά συγχαρητήρια