Ουρές σχηματίζουν έλληνες και ελληνίδες καταναλωτές έξω από γνωστό μεγάλο πολυκατάστημα ρούχων στο Golden Hall προκειμένου να προλάβουν να προμηθευτούν ό,τι θεωρούν απαραίτητο ενόψει της ισχύος του γενικού Lockdown από αύριο πρωί .
Φαίνεται πως η προσπάθεια να καλύψουμε το αίσθημα κενού και μοναξιάς που θα αφήσει πάλι πίσω της η καραντίνα οδηγεί πολλούς μέσω της κατανάλωσης να σκεφτούν πως έτσι θα ικανοποιηθούν και θα νιώσουν χαρά και ευχαρίστηση, αδιαφορώντας και για τον συνωστισμό και την υπερέκθεση που πρέπει να αποφεύγουμε αυτές τις δύσκολες ώρες αλλά και ξοδεύοντας τα χρήματά μας σε αγαθά που είναι αμφίβολο αν θα έχουμε την ευκαιρία να φοράσουμε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας. Η ψυχολογία λέει πως αυτή η μανία είναι μια πρόσκαιρη και εφήμερη χαρά, η οποία τελικά οδηγεί σε αναζήτηση και άλλων υλικών και εκ νέου αγοράς αγαθών, με αποτέλεσμα να γίνεται εμμονή να αναπληρώσουμε βαθύτερες ανικανοποίητες ανάγκες όπως την αίσθηση της μοναξιάς, του θυμού και της θλίψης.
Η καταναλωτική μανία είναι μια μέθοδος για να υπερβούμε τα ουσιαστικά προβλήματά μας, χρησιμοποιώντας τα υλικά αγαθά σαν υποκατάστατο της βαθύτερης ανάγκης μας για επαφή και επικοινωνία, ναι, κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. Αλλά οι στιγμές είναι δύσκολες και πρέπει να σταθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων με ατομική ευθύνη και προπάντων λογική, αποσυνδέοντας την ευτυχία μας από τον άκρατο υλισμό.