Στα έργα υποδομών τα οποία εκτελούνται εντός χρονοδιαγράμματος και ειδικότερα σε αυτά που παραδίδονται και έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, κατά την παρουσίαση του ετήσιου απολογισμού του έργου στους διαπιστευμένους συντάκτες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Στα έργα υποδομών τα οποία εκτελούνται εντός χρονοδιαγράμματος και ειδικότερα σε αυτά που παραδίδονται και έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, κατά την παρουσίαση του ετήσιου απολογισμού του έργου στους διαπιστευμένους συντάκτες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Ο Νίκος Ταχιάος ιεράρχησε τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, αναφέροντας ότι η επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αττικής, αποτελεί πλέον προτεραιότητα.
Στο πλαίσιο αυτό προανήγγειλε νομοθετική παρέμβαση για τις πρότυπες προτάσεις προκειμένου να προχωρήσουν, με το μικρότερο δυνατό κόστος για το Δημόσιο οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, τόσο προς τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, όσο και στο τμήμα Ελευσίνα – Οινόη.
Χαρακτήρισε ως μεγάλη πρόκληση την παράδοση της Αττικής Οδού εντός του πρώτου τριμήνου του 2025, στο νέο παραχωρησιούχο, διευκρινίζοντας ότι στο μεσοδιάστημα θα διασφαλιστεί η λειτουργία υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου.
Για την Εγνατία, δεσμεύτηκε ότι εντός του καλοκαιριού θα περάσει από τη Βουλή η κύρωσή της και στις αρχές του 2025 θα γίνει η παράδοση του δρόμου στον νέο παραχωρησιούχο.
Σχετικά με τα έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία, ανέφερε ότι μέχρι τις αρχές Φθινοπώρου θα έχουν υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ. Στους διαγωνισμούς θα συμμετάσχουν εταιρείες που έχουν την αντίστοιχη ικανότητα.
Για την γραμμή 4 του Μετρό υποστήριξε ότι το μοντέλο των πρόδρομων εργασιών και του κυρίως έργου που ακολουθήθηκε ήταν λανθασμένο, γεγονός που μεταξύ άλλων ευθύνεται για τις παρατηρούμενες καθυστερήσεις. Χαρακτήρισε δε ως «εξωπραγματικό» το χρονοδιάγραμμα των οκτώ χρόνων που είχε τεθεί για την ολοκλήρωση του έργου.