Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Τεμπη: Οι καταθέσεις της οργής! Το σύστημα τηλεδιοίκησης και η ατάκα «θα κάτσω να τον φυλάω» για τον μοιραίο σταθμάρχη


Τεμπη: Όλα όσα κατέθεσαν στις δικαστικές Αρχές για το σύστημα τηλεδιοίκησης, τις «κοπάνες» συναδέλφων τους αλλά και τα μοιραία λάθη του σταθμάρχη δύο πρόσωπα-κλειδιά

Του ΠΕΤΡΟΥ ΚΟΥΣΟΥΛΟΥ

Σημεία και τέρατα, όπως παροιμιώδεις παραλείψεις σε ό,τι αφορά τη συντήρηση ενός απαρχαιωμένου σιδηροδρομικού δικτύου, αδυναμία συνεννόησης μεταξύ των αρμόδιων υπαλλήλων, κακώς εννοούμενη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, δυσεξήγητες τοποθετήσεις παντελώς άπειρων σταθμαρχών σε θέσεις-κλειδιά και πανθομολογούμενα συνεχόμενα λάθη τα οποία έκανε ο ήδη προφυλακισμένος Βασίλης Σαμαράς προκύπτουν από την ογκώδη δικογραφία για την τραγωδία των Τεμπών που αποκαλύπτει η «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ».

Τη στιγμή που οι δικαστικές Αρχές έχουν ασκήσει δίωξη για ένα κακούργημα και δύο πλημμελήματα σε ακόμη τρία πρόσωπα (τον επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου και τους σταθμάρχες Κωνσταντίνο Παυλόπουλο και Παναγιώτη Χαμηλό), οι καταθέσεις-φωτιά, οι οποίες δόθηκαν ενώπιον της ανακρίτριας κ. Ελένης Σούρλα και βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδος μας, προκαλούν σοκ, δέος και εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τον λόγο που δεν βρίσκονται στη ζωή οι 57 συνάνθρωποί μας. Όπως προκύπτει, μεταξύ άλλων, από τις επίσημες μαρτυρίες σταθμαρχών αλλά και του επιθεωρητή ο οποίος πλέον διώκεται:

  1. Το σύστημα τηλεδιοίκησης της Λάρισας που ελέγχει την κυκλοφορία από τον Δομοκό μέχρι και το Πλατύ λειτουργούσε από το 2007 μέχρι και το καλοκαίρι του 2019! Έκτοτε λόγω έλλειψης προσωπικού, μειωμένης συντήρησης και μιας πυρκαγιάς σε υποσταθμό η οποία δεν επιδιορθώθηκε ποτέ σταμάτησε να λειτουργεί. Το αποτέλεσμα ήταν η κυκλοφορία να διεξάγεται μέχρι και σήμερα μέσω των σταθμαρχών.
  2.  Μέχρι το 2019 στον σταθμό της Λάρισας απασχολούνταν πάντοτε δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια και άλλοι δύο ήταν στην τηλεδιοίκηση. Από τότε σταμάτησε και αυτό.
  3.  Ο ηλεκτρικός πίνακας κυκλοφορίας στον σταθμό της Λάρισας δεν λειτουργούσε τα τελευταία 4-5 χρόνια γιατί ήταν χαλασμένος, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να γίνεται με τους κλειδούχους. Επισκευάστηκε από την Alstom τον Νοέμβριο του 2022. Εάν λοιπόν ο Βασίλης Σαμαράς κοιτούσε τον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου θα μπορούσε να διαπιστώσει ότι το επιβατικό τρένο κινούνταν στη γραμμή καθόδου.
  4. Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δεν τήρησε το πρωτόκολλο, δεν επέδωσε υπόδειγμα 1001 στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας ως όφειλε προκειμένου να τον ειδοποιήσει ότι κινούνταν σε μονή γραμμή. Γιατί δεν το έκανε; Γιατί δεν το αντιλήφθηκε!
  5. Ο μοιραίος σταθμάρχης τις κρίσιμες ώρες (από τις 22.00 μέχρι και τις 23.00 της 28ης Οκτωβρίου) θα έπρεπε να εργάζεται μαζί με ακόμη δύο σταθμάρχες. Τον έμπειρο συνάδελφό του και νυν συγκατηγορούμενό του Κωνσταντίνο Παυλόπουλο, ο οποίος όμως είχε ήδη φύγει από τις 21.45, και τον επίσης κατηγορούμενο Παναγιώτη Χαμηλό. Στην κατάθεσή του ο επιθεωρητής και επίσης κατηγορούμενος Δημήτρης Νικολάου αναφέρει ότι εάν «ο Παυλόπουλος εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 ίσως και να είχε αποφευχθεί το ατύχημα».

Ποινικές ευθύνες

Τεμπη: Οι καταθέσεις της οργής! Το σύστημα τηλεδιοίκησης και η ατάκα «θα κάτσω να τον φυλάω» για τον μοιραίο σταθμάρχη
Το συμπέρασμα το οποίο εξάγεται από το σύνολο των καταθέσεων είναι ότι το βράδυ της 28ης Οκτωβρίου όλα πήγαν λάθος. Ένας λάθος άνθρωπος στη λάθος θέση, συνάδελφοί του που την είχαν «κοπανήσει» νωρίτερα, ένα σύστημα τηλεδιοίκησης το οποίο δεν λειτουργούσε και η φωτοσήμανση που ήταν πάντα «στο κόκκινο». Είναι προφανές εδώ και πολλά χρόνια ότι ήταν θέμα τύχης που δεν είχαμε θρηνήσει θύματα. Εκτός από τους ήδη κατηγορουμένους είναι προφανές πως οι δικαστικές Αρχές οφείλουν να αναζητήσουν συγκεκριμένες ποινικές ευθύνες στελεχών του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στελεχών εταιρειών που εμπλέκονται σε αυτή τη σκοτεινή υπόθεση και φυσικά των πολιτικών προσώπων που έβλεπαν απλώς τα τρένα να περνούν στα τυφλά και ανεξέλεγκτα.

Κατάθεση 1: «Σύστημα τηλεδιοίκησης μέχρι το καλοκαίρι του 2019»

Ιδιαίτερα αποκαλυπτική για το πότε σταμάτησε να λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού Λάρισας ήταν η κατάθεση που έδωσε στην ανακρίτρια ο συνταξιούχος σταθμάρχης του ΟΣΕ, Ιωάννης Κολλάτος. Στην αρχή της κατάθεσής του το πρώην στέλεχος του ΟΣΕ επεσήμανε ότι η θέση του σταθμάρχη είναι απαιτητική καθώς απαιτεί «προσήλωση, μεγάλη προσοχή και συγκέντρωση». Ειδικά όπως σημείωσε, «σε μεγάλους σταθμούς όπως η Λάρισα, όπου εκτός από τα ανωτέρω απαιτείται και μεγάλη εμπειρία».

  • – Ανακρίτρια: Πώς γίνεται η ρύθμιση της κυκλοφορίας;
  • – Απάντηση: Ελλείψει τηλεδιοίκησης, η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται με ανταλλαγή τηλεγραφημάτων μεταξύ των σταθμαρχών των εκατέρωθεν σταθμών. Ο σταθμάρχης που έχει μια αμαξοστοιχία που επίκειται να αναχωρήσει, πριν αναχωρήσει ζητάει την άδεια από τον επόμενο ότι η γραμμή είναι ελεύθερη (…).
  • – (…) Ανακρίτρια: Πώς γνωρίζει ο σταθμάρχης ποια φωτόσημα είναι ερυθρά;
  • – Απάντηση: Ο σταθμάρχης Λάρισας μέσω του ηλεκτρονικού πίνακα ελέγχου μπορεί να δει τα φωτόσημα για πέντε χιλιόμετρα περίπου από τον σταθμό προς την πλευρά της Θεσσαλονίκης (περίπου μέχρι το εργοστάσιο της Ζαχάρεως) και ένα χιλιόμετρο περίπου προς την πλευρά της Αθήνας (έως το ύψος Μεζουρλού. Όπως γνωρίζω, από την ημέρα που έκλεισε η τηλεδιοίκηση, το καλοκαίρι του 2019, όλα τα φωτόσημα του δικτύου Λάρισας είναι ερυθρά. Αυτό συνεπάγεται ότι ο σταθμάρχης θα πρέπει να δώσει τηλεγράφημα στον μηχανοδηγό ότι θα κινηθεί ή στη γραμμή ανόδου ή στη γραμμή καθόδου και ότι θα υπερβεί τα φωτόσημα.
    Ακολούθως ο πρώην σταθμάρχης αποκάλυψε ότι η τηλεδιοίκηση του σταθμού Λάρισας σταμάτησε να λειτουργεί το καλοκαίρι του 2019. «Το συγκεκριμένο σύστημα υπήρχε από τον Νοέμβριο του 2007 έως και το καλοκαίρι του 2019 και η τηλεδιοίκηση ρύθμιζε μόνη της την κυκλοφορία και βλέπαμε το αποτύπωμα κάθε αμαξοστοιχίας στον κεντρικό πίνακα μέσω λυχνιών, οι οποίες γίνονταν κόκκινες κατά τη στιγμή της διέλευσης της αμαξοστοιχίας, ενώ βλέπαμε την κυκλοφορία και μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών».
  • -Ανακρίτρια: Γνωρίζετε για ποιο λόγο σταμάτησε να λειτουργεί η τηλεδιοίκηση;
  • -Απάντηση: Ο κυριότερος λόγος ήταν η έλλειψη προσωπικού σταθμαρχών που στελέχωναν την τηλεδιοίκηση και του προσωπικού συντήρησης των μηχανημάτων τηλεδιοίκησης και της σιδηροδρομικής γραμμής. Δεύτερος λόγος ήταν μια πυρκαγιά έξω από τη Λάρισα η οποία κατέστρεψε έναν υποσταθμό, ο οποίος δεν αντικαταστάθηκε ποτέ.

Μάλιστα, ο κ. Κολλάτος επεσήμανε ότι υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια στη Λάρισα. «…Ο ένας να ασχολείται με την οπτική επαφή για την ομαλή αναχώρηση της αμαξοστοιχίας και ο άλλος να ασχολείται με την ανταλλαγή τηλεγραφημάτων και τη συνεννόηση με τους μηχανοδηγούς και τους εκατέρωθεν σταθμούς, και πριν την αναχώρηση και οι δύο να ελέγχουν τον πίνακα κυκλοφορίας…».
Σε ό,τι αφορά τον κατηγορούμενο και ήδη προφυλακισθέντα Βασίλη Σαμαρά, ο μάρτυρας επεσήμανε ότι παλαιότερα εργαζόταν στο γραφείο αποσκευών, μετά πήρε μετάταξη στο υπουργείο Παιδείας και επέστρεψε τον Αύγουστο του 2022 ως εκπαιδευόμενος σταθμάρχης. «…Η ηλικία του δεν του επέτρεπε να προσληφθεί ως σταθμάρχης. Και με την κινητικότητα όσον αφορά τους σταθμάρχες και τους μηχανοδηγούς υπάρχουν όρια ηλικίας. Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης τελείωσε τη θεωρητική και πρακτική εξάσκηση στις 24-1-2023. Εργάστηκε πέντε ημέρες στον σταθμό Καλαμπάκας και καλώς εργάστηκε για να αποκτήσει πείρα. Μια τόσο σύντομη εκπαίδευση δεν επαρκεί για να αντεπεξέλθει κάποιος μόνος του στα καθήκοντα του σταθμάρχη στον σταθμό της Λάρισας», κατέληξε.

Τεμπη: Οι καταθέσεις της οργής! Το σύστημα τηλεδιοίκησης και η ατάκα «θα κάτσω να τον φυλάω» για τον μοιραίο σταθμάρχη

 ΕΝΘΕΤΟ

Αλκοτέστ και εξέταση ούρων-αίματος με πεντάωρη καθυστέρηση!

Στοιχεία-ντοκουμέντα από τα οποία προκύπτουν πολλά ερωτήματα σε ό,τι αφορά την εγρήγορση των Αρχών μετά την τραγωδία στα Τέμπη προκύπτουν από την έρευνα που αποκάλυψε πρώτη η ιστοσελίδα eReportaz. Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα, παρά το γεγονός ότι το τραγικό δυστύχημα έλαβε χώρα στις 11.22 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ενώ ο Βασίλης Σαμαράς συνελήφθη στις 23.55, οι Αρχές πραγματοποίησαν αλκοτέστ στον κατηγορούμενο και ήδη προφυλακισμένο σταθμάρχη στις 04.21 τα ξημερώματα, δηλαδή πέντε ολόκληρες ώρες μετά το συμβάν! Από τα ίδια έγγραφα τα οποία αποκάλυψε το eReportaz προκύπτει επίσης ότι τα ξημερώματα την ίδια ώρα ελήφθη δείγμα από το αίμα και τα ούρα του Σαμάρα. Η δειγματοληψία έλαβε χώρα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.

Τα ερωτήματα τα οποία τίθενται είναι πολλά και εύλογα:

  • -Για ποιο λόγο η Τροχαία Λάρισας, η οποία ήταν μέχρι εκείνη τη στιγμή υπεύθυνη για την προανάκριση, καθυστέρησε τόσο πολύ σε ό,τι αφορά τις συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να διακριβωθεί εάν ο σταθμάρχης ήταν σε «καλή κατάσταση» την ώρα του συμβάντος;
  • -Πώς εξηγείται αυτή η πεντάωρη καθυστέρηση;

Υπενθυμίζεται ότι όπως προκύπτει από καταθέσεις συναδέλφων του στην ανακρίτρια (κυρία Σούρλα), ο Βασίλης Σαμαράς θα έπρεπε να αντιληφθεί το μοιραίο λάθος του από τον πίνακα ελέγχου που υπάρχει στον σταθμό Λάρισας (επαναλειτούργησε τον Νοέμβριο), καθώς θα άναβε το κόκκινο λαμπάκι. Σημειώνεται, δε, ότι ο δικηγόρος Γιώργος Μπαρτζώκης είχε υποστηρίξει την περασμένη Κυριακή στην «Μ» πως βάσει μαρτυριών που είχαν φτάσει στο γραφείο του εκείνες τις κρίσιμες ώρες ενδεχομένως ο Σαμαράς να μην ήταν καν στη θέση του!


Κατάθεση 2: «Πόσο να καθίσω; αυτόν θα φυλάω;»

Τεμπη: Οι καταθέσεις της οργής! Το σύστημα τηλεδιοίκησης και η ατάκα «θα κάτσω να τον φυλάω» για τον μοιραίο σταθμάρχη

Ιδιαίτερα επιβαρυντική για τη μετέπειτα ποινική μεταχείριση του εμπειρότερου και νυν κατηγορούμενου σταθμάρχη Κωνσταντίνου Παυλόπουλου, ο οποίος αποχώρησε προτού ολοκληρωθεί η βάρδιά του στον σταθμό της Λάρισας, ήταν η κατάθεση του συναδέλφου του Γιώργου Ζήντρου.

«…Αφού μίλησα με τον Σαμαρά, μετά από λίγο κάλεσα τον Παυλόπουλο στο κινητό του περί ώρα 22.45 και τον ρώτησα πού βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε: «Πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;». Ο έμπειρος σταθμάρχης, ο οποίος τη βραδιά της τραγωδίας είχε υπηρεσία στον σταθμό Παλαιοφαρσάλων, κατέθεσε συγκλονιστικές λεπτομέρειες για τα τραγικά λάθη τα οποία οδήγησαν στο μακελειό. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι ο Βασίλης Σαμαράς ήταν άπειρος «και υπάρχει μια δυσκολία στην επικοινωνία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία», επεσήμανε ότι όταν υπάρχει φόρτος εργασίας κανονικά κανείς σταθμάρχης δεν φεύγει από τη θέση του και κατέληξε λέγοντας ότι εάν ο 59χρονος προφυλακισμένος κοιτούσε τον ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου θα μπορούσε να διαπιστώσει ότι το επιβατικό τρένο κινούνταν αντίθετα και ότι ήταν θέμα χρόνου να συγκρουστεί με το εμπορικό, όπως και έγινε.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ενώπιον της δικαστικής λειτουργού, τη νύχτα της ανείπωτης τραγωδίας εκτελούσε βάρδια (στα Παλαιοφάρσαλα) από τις 14.00 μέχρι και τις 23.00. «…Η αμαξοστοιχία 62 ήρθε στον σταθμό με λίγη καθυστέρηση, επιβίβασε και αποβίβασε επιβάτες και ανέμενε την αμαξοστοιχία 63 η οποία έκανε δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Η μια αμαξοστοιχία ανέμενε την άλλη για να γίνει αλλαγή του προσωπικού έλξης (μηχανοδηγοί). Η αμαξοστοιχία 62 αναχώρησε από μονή γραμμή καθόδου μέχρι την είσοδο της Λάρισας, διότι στην άνοδο είχε κοπεί η γραμμή το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Όταν η αμαξοστοιχία 62 αναχώρησε από τον σταθμό Παλαιοφαρσάλων περίπου 10.40 ενημέρωσα τον σταθμάρχη Λάρισας, Βασίλειο Σαμαρά, μέσω σταθερού τηλεφώνου και τηλεγραφήματος ότι η αμαξοστοιχία αναχώρησε αντίθετα, με προορισμό τον σταθμό Λάρισας. Η αμαξοστοιχία κινήθηκε σε μονή γραμμή καθόδου μέχρι την είσοδο της Λάρισας και με διευθέτηση σε παρακαμπτήριο από τον κλειδούχο στο κλειδί 101 εισήλθε κανονικά στη γραμμή ανόδου. Με βάση το πρόγραμμα ωρών εργασίας, η τελευταία ώρα κάθε βάρδιας συμπίπτει με την πρώτη ώρα της επόμενης και συνεπώς τις ώρες 14.00-15.00, 22.00-23.00 και 06.00-07.00 στον σταθμό Λάρισας πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον δύο σταθμάρχες. Όπως προκύπτει από το πρόγραμμα της υπηρεσίας, στον σταθμό Λάρισας στις 28-2-2023 από τις 14.00 έως τις 23.00 υπηρετούσε μετά από αλλαγή στη βάρδια ο Κωνσταντίνος Παυλόπουλος ως αρχαιότερος και ο Παναγιώτης Χαμηλός ως εφεδρικός. Ο τελευταίος έχει βάρδια 14.00-22.00 γιατί εργάζεται με μπλοκάκι. Ο Κωνσταντίνος Παυλόπουλος είναι έμπειρος σταθμάρχης, ενώ ο Παναγιώτης Χαμηλός έγινε σταθμάρχης πρόσφατα. Ο Βασίλειος Σαμαράς υπηρετούσε μόνος του 22.00-07.00 στη νυχτερινή βάρδια».

  • – Ανακρίτρια: Στη βραδινή βάρδια στον σταθμό της Λάρισας υπηρετεί ένας ή δύο σταθμάρχες;
  • – Απάντηση: Παλαιότερα εργάζονταν από δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια, ενώ τα τελευταία χρόνια υπήρχε ένας σε κάθε βάρδια διότι δεν υπήρχε προσωπικό. Μετά την πρόσληψη των νέων συναδέλφων και την πιστοποίησή τους περί τα τέλη Γενάρη, εργάζονται δύο σταθμάρχες στην πρωινή και την απογευματινή βάρδια και ένας στη νυχτερινή. Το πρόγραμμα των υπηρεσιών το βγάζει ο προϊστάμενος Δημήτριος Νικολάου.
  • – Ανακρίτρια: Επικοινωνήσατε εκείνο το βράδυ με τον Κωνσταντίνο Παυλόπουλο;
  • – Απάντηση: Όταν αναχώρησε το τρένο από τον Παλαιοφάρσαλο μίλησα με τον σταθμάρχη Λάρισας Βασίλειο Σαμαρά. Ο Βασίλειος Σαμαράς είναι άπειρος και υπάρχει μια δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία. Αφού μίλησα με τον Σαμαρά μετά από λίγο κάλεσα τον Παυλόπουλο στο κινητό του περί ώρα 22.45 και τον ρώτησα πού βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου είπε «πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;».
  • – Ανακρίτρια: Εάν ένα τρένο καθυστερήσει, ο σταθμάρχης στη βάρδια του οποίου έπρεπε να αφιχθεί το τρένο έχει υποχρέωση να αναμείνει την άφιξη του τρένου ή μπορεί με τη λήξη της βάρδιας να αποχωρήσει;
  • – Απάντηση: Εφόσον έρθει ο αντικαταστάτης του μπορεί να φύγει. Συνήθως όταν υπάρχει φόρτος εργασίας όμως δεν φεύγει κανένας. Όταν αποχώρησε ο Παυλόπουλος στον σταθμό της Λάρισας θα ερχόταν η αμαξοστοιχία 62 και η αμαξοστοιχία 2597 προαστιακού, και μετά από αυτές τις αμαξοστοιχίες θα αναχωρούσε αμαξοστοιχία για τον Βόλο.

Πίνακας κυκλοφορίας

Σε ό,τι αφορά τον πίνακα κυκλοφορίας, ο Ζήντρος επεσήμανε ότι υπήρχε από το 1994, αλλά πως τα τελευταία 4-5 χρόνια δεν δούλευε «και η κυκλοφορία γινόταν με τους κλειδούχους». Συνέχισε λέγοντας πως «είναι σε λειτουργία τους τελευταίους 4-5 μήνες από την αρχή Νοεμβρίου του 2022. Έγινε κάποια μαθητεία από την εταιρεία που επισκεύασε τον πίνακα, την Alstom, δηλαδή κάποιοι ήρθαν και μας έδειξαν τη λειτουργία. Οι παλιοί τον θυμόμασταν τον πίνακα και εκπαιδεύσαμε τους νέους».

  • – Ανακρίτρια: Όταν μια αμαξοστοιχία εισέρχεται, είτε αναχωρεί από τον σταθμό της Λάρισας υπάρχει φωτεινή ένδειξη στον πίνακα ελέγχου;
  • – Απάντηση: Ναι, υπάρχει φωτεινή ένδειξη. Οι σιδηροδρομικές γραμμές έχουν κάποιο σύστημα και όταν περνάει το τρένο από εκεί ανάβει η αντίστοιχη λυχνία στον πίνακα ελέγχου. Οι λυχνίες ανάβουν διαδοχικά μέσα στα όρια της εμβέλειας του πίνακα του ελέγχου.
  • – Ποια είναι η εμβέλεια του πίνακα ελέγχου;
  • – Η εμβέλεια είναι 10 χλμ. εκατέρωθεν, δηλαδή πέντε χιλιόμετρα βόρεια και πέντε χιλιόμετρα νότια από το γραφείο του σταθμάρχη. Άρα όταν ένα τρένο αναχωρεί από τον σταθμό, το αποτύπωμά του φαίνεται στον πίνακα ελέγχου για πέντε χιλιόμετρα καθώς στον πίνακα ανάβουν οι αντίστοιχες λυχνίες.
  • – Ξέρετε περίπου σε τι απόσταση βρίσκεται το κλειδί 118 από τον σταθμό Λαρίσης;
  • – Εκτιμώ ότι είναι γύρω στα 500 μέτρα.
  • – Η εμβέλεια του πίνακα ελέγχου μετά την αιχμή 118 πόση είναι;
  • – Εκτιμώ ότι είναι 4,5 χιλιόμετρα.
  • – Αυτή η απόσταση από τρένο που κινήθηκε όπως η αμαξοστοιχία 62 από τον σταθμό της Λάρισας, για πόσο χρόνο φαινόταν η πορεία της στον ηλεκτρικό πίνακα;
  • – Περίπου πέντε λεπτά (…).
  • – Εάν ο σταθμάρχης κοιτούσε τον ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος θα μπορούσε να διαπιστώσει ότι το τρένο κινούνταν αντίθετα;
  • – Ναι, θα μπορούσε.
  • – Γνωρίζετε εάν υπήρξε βλάβη στον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου στις 28-2-2023;
  • – Όχι, δεν γνωρίζω. Σε κάθε περίπτωση, η όποια βλάβη μπορεί να συμβεί δεν αφορά όλο τον πίνακα και δεν μπορούν να επηρεαστούν ταυτόχρονα όλες οι λυχνίες που αποτελούν το αποτύπωμα του τρένου.

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

 

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο ereportaz.gr


ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ