Το νέο Honda Jazz ξεκίνησε τη διάθεσή του και στην χώρα μας, ενώ πολύς κόσμος το είδε από κοντά στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2015» μαζί με το νέο Honda HR-V, αλλά και το νέο hot hatch Civic Type R. Οι βελτιώσεις που φέρει το τρίτης γενιάς Jazz είναι πολλές και παρόλο που μεγάλωσε και άλλο παραμένει εντός της μικρής κατηγορίας με το μήκος των 3.995 χιλιοστών.
Όμως σχεδιαστικά πολλοί θα βρουν το δεύτερης γενιάς Jazz πιο ωραίο, εν αντιθέσει με το νέο το οποίο ειδικά στο πίσω μέρος του είναι μάλλον ασχημούτσικο. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του, που αισθητικά θυμίζει λίγο van και σίγουρα κομψό δεν το λες. Από την άλλη πλευρά το νέο Jazz (όπως και τα παλαιότερα) προσφέρει πρακτικότητα μαζί με άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (354 λτ.), οι οποίοι συγκρίνονται με μεγαλύτερων αυτοκινήτων.
Βελτίωση υπόσχεται και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, χάρη στη νέα πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη πλατφόρμα, την αναβαθμισμένη ανάρτηση και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Υψηλότερα είναι ακόμα τα επίπεδα ενεργητικής ασφαλείας, αφού εξοπλίζεται με συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (εκτός της αρχικής έκδοσης) και με όλα τα γνωστά στοιχεία ανέσεων και παθητικής ασφαλείας.
Στα μείον η μία και μοναδική επιλογή κινητήρα, αυτή του νέου μηχανικού συνόλου βενζίνης των 1.3 λτ., ισχύος 102 ίππων και 123 Nm ροπής, με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 116 γρ./χλμ. Ο κινητήρας μπορεί να είναι καλός σε χαρακτηριστικά, αλλά βασική είναι η έλλειψη ντίζελ στην γκάμα του νέου Jazz, σε μια κατηγορία όπου όλα τα μικρά μοντέλα διαθέτουν πετρελαιοκινητήρες και συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων.
Από πλευράς τιμών, η Honda γνωρίζουμε πως ποτέ δεν ήταν μια «φθηνή» μάρκα, όμως αυτή τη φορά ανέβασε πολύ τις τιμές της. Η βασική έκδοση του Jazz 1.3 Trend πωλείται στην τιμή των 16.990 ευρώ (τουλάχιστον 2.000€ πάνω από τον ανταγωνισμό), στη μεσαία έκδοση Comfort κοστίζει 19.490 ευρώ και στην πιο ακριβή έκδοση Elegance φτάνει τις 21.490 ευρώ. Παράλληλα, με το αυτόματο κιβώτιο CVT κοστίζει 22.990 ευρώ. Τιμές που το τοποθετούν απέναντι σε εξίσου πλούσια εξοπλισμένα μικρομεσαία αυτοκίνητα και ειδικά ντίζελ με πολύ καλύτερες αποδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση.
Παραδοσιακά η Honda αποτελεί μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες. Θα δίνατε όμως αυτά τα χρήματα για να αγοράσετε ένα μικρό αυτοκίνητο με 1.300άρη κινητήρα 102 ίππων, ή θα προτιμούσατε κάποιο άλλο μοντέλο;
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr