Ο Thierry Breton, επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, είπε για την παραγωγή των απαραίτητων EV που θα αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά αυτοκίνητα: «Θα χρειαστούμε 15 φορές περισσότερο λίθιο έως το 2030, 4 φορές περισσότερο κοβάλτιο, 4 φορές περισσότερο γραφίτη και 3 φορές περισσότερο νικέλιο…».
Έτσι το πιθανότερο είναι να καθυστερήσει η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης!
Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς της ΕΕ ο οποίος αναδεικνύει με δηλώσεις του το ζήτημα αναθεώρησης του στόχου για το 2035, αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις. Η Γαλλία, για παράδειγμα, ζήτησε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνέχισης της εμπορικής παρουσίας των plug-in υβριδικών οχημάτων μετά το 2035, ενώ η Γερμανία υποστήριξε να επιτραπεί η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με e-fuels ή, αλλιώς, με συνθετικά καύσιμα που κατασκευάζονται με δεσμευμένο διοξείδιο του άνθρακα και υδρογόνο.