Δύο νεκροί είναι ο απολογισμός από τον εκτροχιασμό της επιβατικής αμαξοστοιχίας στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης.
Στο σημείο του δυστυχήματος βρέθηκαν περισσότεροι από 40 πυροσβέστες οι οποίοι προσπάθησαν να απεγκλωβίσουν επιβάτες της αμαξοστοιχίας.
Ένας σοβαρά τραυματίας μεταφέρθηκε νωρίτερα στο νοσοκομείο Παπανικολάου, ενώ επιβάτες που φέρουν ελαφρά τραύματα μεταφέρονται στα νοσοκομεία Γεννηματάς και Αγ. Δημήτριος.
Η υπόθεση επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Πληροφορίες του ereportaz κάνουν λόγο για οργιώδες παρασκήνιο πίσω από τα ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Συγκεκριμένα πριν από λίγους μήνες ότι εδώ και καιρό είχαν αγοραστεί “πατάκια” τα οποία τοποθετούνται στις ράγες για να μειώνεται η ολισθηρότητα των τρένων. Όμως αυτά φθάρηκαν με αποτέλεσμα να σταλούν πίσω στους Γερμανούς προμηθευτές. Ουδείς όμως γνωρίζει τι ακριβώς συνέβη στην συνέχεια με πληροφορίες να αναφέρουν ότι τα “πατάκια” ουδέποτε τοποθετήθηκαν παρά το γεγονός ότι εκταμιεύθηκε ένα ποσό που αγγίζει ή και ξεπερνά τα 4 εκατ. ευρώ.
Στελέχη του Οργανισμού χαρακτήριζαν μάλιστα επιβεβλημένη την παρέμβαση των εισαγγελικών Αρχών καθώς ανεξαρτήτως του τι συνέβη στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, όπως σημειώνουν, για την πρόκληση ενός νέου ατυχήματος ή δυστυχήματος.