Αναφορικά με δημοσιεύματα του Τύπου σχετικά με συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με την χρήση καρτών και δεν χρεωθήκαν έγκαιρα η Eθνική Τράπεζα διευκρινίζει τα ακόλουθα:
Κατά τη διαδικασία αναβάθμισης των συστημάτων της τράπεζας, σε σχέση με το συναλλακτικό κύκλωμα των μηχανημάτων αποδοχής καρτών (POS), εντοπίστηκε ένα μικρό ποσοστό συναλλαγών καρτών, οι οποίες δεν αναγνωρίσθηκαν από τα συστήματα εκκαθάρισης της τράπεζας με αποτέλεσμα να μη γίνει έγκαιρα η επεξεργασία των στοιχείων των συγκεκριμένων συναλλαγών.
Από την αρρυθμία αυτή η Εθνική Τράπεζα τονίζει ότι δεν υπήρξε καμία υπερχρέωση ή διπλοχρέωση των κατόχων πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας που πραγματοποίησαν συναλλαγές εκείνο το διάστημα. Το αποτέλεσμα ήταν απλά ο κάτοχος της κάρτας να μη δει άμεσα στο λογαριασμό του τη συναλλαγή που πραγματοποίησε και αυτή να χρεωθεί με καθυστέρηση, μετά από μικρό χρονικό διάστημα.
Η Eθνική Τράπεζα επισημαίνει δε ότι:
Το ύψος των συναλλαγών είναι στην πλειοψηφία τους μικρό, με μέσο όρο συναλλαγής τα 20 ευρώ.
Το ποσοστό των συναλλαγών που έχουν επηρεαστεί από την εξαιρετικά περιορισμένη δυσλειτουργία αφορά λιγότερο από το 0,01% επί του συνόλου των συναλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρχή του έτους στο κύκλωμα των POS σε ετήσια βάση .
Η Eθνική Τράπεζα διαβεβαιώνει το κοινό ότι έχει ήδη έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία του συναλλακτικού κυκλώματος καρτών σε όλες του τις διαστάσεις.
Διαβάστε επίσης:
Ψηφιακές απειλές και απάτες μέσω phishing: Η Εθνική Τράπεζα προειδοποιεί
Εθνική Τράπεζα: Επιθεωρητής δανειζόταν για να τζογάρει από συναδέλφους του και όχι μόνο