Χτύπησαν κόκκινο τα μηχανάκια μέτρησης της Nielsen…
Τη νύχτα της Τρίτης, η εκπομπή Αυτοψία φιλοξένησε μια συνέντευξη που συζητήθηκε πολύ. Ο Αρτέμης Σώρρας συνάντησε τον Αντώνη Σρόιτερ, μοίρασε ευρώ, χαστούκια και κλωτσιές και συγκέντρωσε όλη την τηλεθέαση στον Alpha.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η Αυτοψία σημείωσε μέσο όρο στο γενικό 26,1% και στο δυναμικό κοινό 29,2%. Ενώ στα επί μέρους κοινά, για παράδειγμα αναφέρουμε ότι στους άντρες ηλικίας 15-34 «χτύπησε» 37,6%!
Στην κορυφή των trends στο Twitter βρέθηκαν τα: #autopsia, Σώρρα και Σρόιτερ.
Διαβάστε επίσης:
Σώρρας σε Σρόιτερ: «Χαστούκια και κλωτσιές θα σου δώσω» [βίντεο]
Τηλεθέαση: Χατζηνικολάου ή Σρόιτερ επέλεξε το κοινό για ενημέρωση;