Καλογρίτσα, ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΟΣΚΟΤΟΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΟΦΛΗΣΕΙΣ!
Φέσι, και μάλιστα κατακόκκινο, φόρεσε σε επιχειρηματία επισκευών αυτοκινήτων ο μεγαλοεργολάβος δημοσίων έργων, πρώην εκδότης, παραλίγο καναλάρχης και ίσως ιδιοκτήτης κάποιων βοσκοτοπιών (άγνωστου πλήθους) κ. Καλογρίτσας. Πιο συγκεκριμένα, οφειλές που καλείται να εξοφλήσει η μεγαλοκατασκευαστική εταιρεία με την επωνυμία «ΤΟΞΟΤΗΣ ΑΕ», συμφερόντων κ. Καλογρίτσα, σε εταιρεία επισκευών αυτοκινήτων για βαλβίδες, τσιμούχες, τιμόνια, εξατμίσεις, σασμάν, μούφες και όλα τα συναφή, ανέρχονται σε πάνω από 43 χιλιάδες ευρώ.
Ένα πακέτο ανεξόφλητων τιμολογίων που εκδόθηκαν για εργασίες της παραπάνω εταιρείας τα τελευταία έτη, συνολικού ποσού 43.314,01 ευρώ, βρίσκονται «παγωμένα» στα συρτάρια της εταιρείας που έχει έδρα στη Νέα Σμύρνη και, όπως δείχνουν οι εξελίξεις, θα είναι και δύσκολο να εξοφληθούν, γιατί ο όμιλος Καλογρίτσας έχει πολλούς ανοιχτούς και ανεξόφλητους λογαριασμούς τόσο στην Εφορία όσο στις τράπεζες.
H εφημερίδα «MΠΑΜ» αποκάλυψε χθες τα δύο εξώδικα τα οποία εστάλησαν στην εταιρεία συμφερόντων Καλογρίτσα. Το πρώτο προέρχεται από την KOUSGROUP Α.Ε. και αφορά οφειλή 31.125 ευρώ και το δεύτερο από την εταιρεία TRUCKSERVICE για οφειλή ύψους 12.188 ευρώ. Σε αυτά επισημαίνεται ότι ο πρώην καναλάρχης αδυνατεί να σταθεί αντάξιος στις υποχρεώσεις του, παρόλο που είχε δεσμευθεί ότι θα πλήρωνε εντός 30 ημερών.
«Όπως ρητώς αναφέρεται στο σώμα των εκδοθέντων από μέρους μας τιμολογίων (ως αυτά περιγράφονται λεπτομερώς με τις χρεοπιστώσεις στην καρτέλα πελάτη, την οποία επισυνάπτουμε στο παρόν, και από την οποία προκύπτει το χρεωστικό σας υπόλοιπο), σας παρείχαμε τις υπηρεσίες μας, ενώ εσείς αναλαμβάνατε την υποχρέωση να εξοφλείτε κάθε τιμολόγιο εντός 30 ημερών από την έκδοσή του, με τη ρητή επίσης συμφωνία κάθε καταβολή να εξοφλεί το παλαιότερο οφειλόμενο επί πιστώσει τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.
Πολλές φορές μάλιστα στα πλαίσια της αγαστής συνεργασίας που είχαμε αναπτύξει, κατόπιν συνεννόησης που προηγείτο μεταξύ μας, το ανωτέρω διάστημα αποπληρωμής επιμηκυνόταν στις 60 ημέρες από την έκδοση του τιμολογίου, ενόψει και της οικονομικής κρίσης που ήδη από το 2011 ταλανίζει την ελληνική οικονομία.
Ενώ τα τιμολόγια εκδόθηκαν καθ’ υπόδειξή σας, στα στοιχεία της εταιρείας σας, και ενώ ο εξουσιοδοτημένος από εσάς υπάλληλος – υπεύθυνος του γραφείου κίνησης της εταιρείας σας, κος Παύλος Πατέλης, παρέλαβε ανεπιφύλακτα και υπέγραψε στο σώμα των σφραγισμένων από την εταιρεία μας τιμολογίων, αρνείστε και δεν έχετε εξοφλήσει μέχρι σήμερα τιμολόγια της εταιρείας μας, παρά τις συνεχείς προς τούτο προφορικές και γραπτές οχλήσεις μας, συνολικού ποσού τριάντα ενός χιλιάδων εκατόν είκοσι πέντε ευρώ και δέκα πέντε λεπτών (31.125,15 €), το οποίο εξακολουθείτε και μας οφείλετε» αναφέρεται στο πρώτο εξώδικο.
Κανόνι για τον «καναλάρχη» των ολίγων ημερών
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Καλογρίτσας ζήτησε από την Τράπεζα Αττικής πρόσθετη χρηματοδότηση και μάλιστα πιεστικά προς τη διοίκηση της τράπεζας, η οποία του αρνήθηκε κατηγορηματικά την οποιαδήποτε χορήγηση χρημάτων, ενώ προσχώρησε σε λήψη μέτρων κατά του κατασκευαστικού κολοσσού εξαιτίας των απλήρωτων δανείων του που ανέρχονται στο ποσό των 108 εκατομμυρίων ευρώ!
Σημειώνεται πως ο όμιλος Καλογρίτσα κατάφερε να μειοδοτήσει, με εκπτώσεις άνω του 50%, στις τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, καθώς και σε σειρά εργολαβιών του ΔΕΔΔΗΕ για τα δίκτυα της ΔΕΗ.
Ο κύριος Καλογρίτσας είναι ο άνθρωπος που τίναξε στον αέρα τον «αντικειμενικό διαγωνισμό» για τη χορήγηση τηλεοπτικών αδειών του Νίκου Παππά, αφού αποδείχθηκε ότι δεν είχε τα χρήματα για να αγοράσει την άδεια. Είναι ο άνθρωπος που έριξε στα Τάρταρα το «ηθικό πλεονέκτημα» της κυβερνώσας Αριστεράς, παρουσιάζοντας δανεικά βοσκοτόπια στην Ιθάκη ως πανάκριβη «Γη της Επαγγελίας», ένας επιχειρηματίας με περίεργο δανεισμό από τη μοναδική τράπεζα που δεν ελέγχεται από ευρωπαϊκούς θεσμούς. Την ίδια στιγμή, ήθελε να διεισδύσει και στον έντυπο Τύπο εκδίδοντας μέσω του υιού του την κυριακάτικη εφημερίδα «Documento».
Μέχρι το 2014 ο Χρήστος Καλογρίτσας, ένας μικρομεσαίος εργολήπτης δημοσίων έργων, πορευόταν σχεδόν αθόρυβα στην επιχειρηματική σκηνή της χώρας, με το πιστωτικό σύστημα να τον αντιμετωπίζει επιφυλακτικά και συγκρατημένα δίνοντάς του δάνεια με φειδώ. Την τελευταία τριετία, όμως, τα πράγματα άλλαξαν για τον Καρδιτσιώτη αριστερό εργολάβο, που ήρθε ξαφνικά στην επικαιρότητα με τον διαγωνισμό για τα κανάλια και τα περίφημα βοσκοτόπια.
Ο Χρήστος Καλογρίτσας του Ιωάννη, πολιτικός μηχανικός από τη Νέα Σμύρνη, ιδιοκτήτης της εταιρείας Τοξότης, που αναλαμβάνει δημόσια έργα, δήλωνε επί τρία χρόνια μηδενικά εισοδήματα, την ώρα που τις ίδιες χρονιές στους τραπεζικούς του λογαριασμούς βρέθηκαν πάνω από 3,5 εκατ. ευρώ! Από το 2005 μέχρι το 2012 δήλωνε πως ζει με… 300 ευρώ τον μήνα, ενώ στους λογαριασμούς του βρέθηκαν πάνω από 10 εκατ. ευρώ!
Άνοιξε τα πανιά του και από εργολάβος μεγάλων κατασκευών και εργολήπτης μικρών δημοτικών έργων, αλλά και έργων της ΔΕΗ, υπερκέρασε ως διά μαγείας τους μεγάλους του χώρου και μειοδοτεί με εκπτώσεις έως και 57% σε μεγάλα έργα κατασκευής εθνικών δρόμων. Την ίδια ώρα που οι υπόλοιπες τράπεζες τον πιέζουν για να πάρουν πίσω τα λεφτά που του είχαν δανείσει στο παρελθόν, η Τράπεζα Αττικής τού είχε ανεβάσει το πλαφόν από τα 16 στα 108 εκατ. ευρώ (60 εκατ. νέα δάνεια και 48 εκατ. εγγυητικές επιστολές). Εν μέσω μάλιστα πολύχρονης πιστωτικής ασφυξίας ακόμα και των πιο υγιών επιχειρήσεων της χώρας, καθώς και των capital controls, τα λεφτά χρησιμοποιήθηκαν για αποπληρωμή χρέους του γιου του Γιάννη-Βλαδίμηρου στην Εφορία προκειμένου να πάρει φορολογική ενημερότητα και να πληρώσει το παράβολο συμμετοχής στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες!
Και λέμε για μέρος των οικογενειακών χρεών στην Εφορία, αφού αυτά μετά τους ελέγχους του ΚΕΦΟΜΕΠ και τον καταλογισμό φοροδιαφυγής και προστίμων στον ίδιο τον Χρήστο Καλογρίτσα, στη σύζυγό του και στα τρία παιδιά του, οι οποίοι είναι μέτοχοι στις εταιρείες του, φτάνουν στο ιλιγγιώδες ποσό των 73 εκατ. ευρώ. Στις καταγραφές προσθέτουμε ληξιπρόθεσμα δάνεια ύψους 57 εκατ. ευρώ στο τραπεζικό σύστημα και 4 εκατ. ευρώ προσωπικά δάνεια σε οριστική καθυστέρηση στον «Τειρεσία».
Ένα χρέος τεράστιο που αντί να το μειώσει η πολιτεία του επέτρεψε να παίρνει μέρος σε δημόσιους διαγωνισμούς, αλλά και τον ανακηρύσσει οριστικό μειοδότη για τρία έργα ύψους 180 εκατ. ευρώ στην εθνική οδό Πάτρας – Πύργου.
Λεφτά που θα προέλθουν από τα κοινοτικά ταμεία του ΕΣΠΑ και ας είναι υπόλογος απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ελληνικό κράτος. Ο Χρήστος Καλογρίτσας, με τις φορολογικές και δικαστικές φουρτούνες και τον απειλούμενο δανειακό στραγγαλισμό, με απλήρωτους υπαλλήλους στα εργοτάξιά του επί μήνες, δεκάδες δικαστικές μάχες εν εξελίξει για χρέη προς το Δημόσιο, εικονικά τιμολόγια, καταγγελίες δανειακών συμβάσεων από τράπεζες, ληγμένα εργοληπτικά πτυχία λόγω χρεών σε Εφορία και ασφαλιστικά ταμεία και αμφίβολη ρευστότητα, και με φίλους και συντρόφους που έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να του γυρίζουν την πλάτη, οδεύει προς το τέλος της εργολαβικής του καριέρας και της όποιας άλλης καριέρας είχε οραματιστεί τα τελευταία χρόνια.