Στην Αθήνα… και στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΙΚΑ πρέπει να απευθύνονται οι υπηρεσίες του ΠΕΔΥ για να αναζητήσουν τεχνική κάλυψη, όταν προκύπτουν προβλήματα.
Αυτή τη λύση επέλεξε η Διεύθυνση των Διοικητικών υπηρεσιών του ΙΚΑ Βόλου προκαλώντας την έντονη αντίδραση των αρμοδίων του ΠΕΔΥ που μετά από τόσα χρόνια συγκατοίκησης στο ίδιο κτίριο του ΙΚΑ στην οδό Ξενοφώντος, παραπέμπονται… αρμοδίως στην Αθήνα για το οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα.
«Για οποιαδήποτε θέμα που αφορά στην τεχνική κάλυψη των αναγκών σας, μπορείτε να απευθύνεστε στη Διεύθυνση Τεχνικής και Στέγασης της Διοίκησης του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ στην Αθήνα» ήταν η απάντηση που έλαβαν οι υπεύθυνοι του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας και των Πολυιατρείων του Βόλου και δεν πίστευαν στα αυτιά τους, αφού θεωρείται αδιανόητο αφενός και αφετέρου χρονοβόρο.
Δεν είναι δυνατόν για παράδειγμα όταν ανακύψει ένα τεχνικό πρόβλημα με το ηλεκτρονικό σύστημα συνταγογράφησης στα πολυιατρεία του ΠΕΔΥ να αναζητείται κάθε τρεις και λίγο τεχνικός από τα κεντρικά του ΙΚΑ στην Αθήνα προκειμένου να δώσει κατευθύνσεις για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
Η απάντηση της Διεύθυνσης των Διοικητικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ, σύμφωνα με πληροφορίες έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στους κόλπους του ΠΕΔΥ που κάνουν λόγο για αδυναμία συνεννόησης και συνεργασίας και υπογραμμίζουν ότι δεν είναι δυνατόν να δημιουργούνται τέτοιες εστίες έντασης και αντιπαράθεσης από τη στιγμή που και οι δύο τομείς εργάζονται με απώτερο στόχο την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, είτε σε θέματα υγείας, είτε σε θέματα παροχών και διοικητικών συναλλαγών.
Ανάλογες αντιδράσεις είχαν προκληθεί και το χειμώνα, όταν είχε ανακύψει αντιπαράθεση με αφορμή τη θέρμανση και τον καθαρισμό του κτιρίου που είναι ένας ενιαίος μεν χώρος με διαφορετικές όμως αρμοδιότητες.
Πηγή : isotimos.com