Την ώρα που τα τιμολόγια του ρεύματος έχουν πάρει την ανηφόρα και τα νοικοκυριά αδυνατούν να εκπληρώσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, ο πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός παραδέχτηκε ότι η Επιχείρηση ξοδεύει ούτε λίγο ούτε πολύ περί τα 3 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική της προβολή. Μια Επιχείρηση δηλαδή, η οποία αποτελεί μονοπώλιο στην αγορά ξοδεύει ένα υπέρογκο ποσό, χωρίς ιδιαίτερο αντίκρισμα.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η διαφήμιση αποσκοπεί σε ένα και μόνο σκοπό. Μέσω αυτής οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να γίνουν γνωστές στο διαφημιστικό κοινό, η πελατεία αυξάνει και τα κέρδη μεγαλώνουν έναντι των ανταγωνιστών τους. Στην περίπτωση της ΔΕΗ ανταγωνιστές δεν υπάρχουν. Η πελατεία είναι δεδομένη και μάλιστα εξαιτίας των επιλογών της Διοίκησης αδυνατεί να απολαύσει ένα στοιχειώδες αγαθό όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα.
Τη διαφημιστική δαπάνη των 3 εκατ. ευρώ, παραδέχτηκε ο ίδιος ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, σε έγγραφο που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
«Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
Την ίδια ώρα που γύρω στους 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην Επιχείρηση εξαιτίας της βαθιάς οικονομικής ύφεσης και των διαδοχικών αυξήσεων στα τιμολόγια του ρεύματος.