Σε λίγο καιρό η MINI θα λανσάρει το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της, το οποίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Αυτό διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης (τον βενζίνης 1.5 λτ.) για την κίνηση των εμπρός τροχών και έναν ηλεκτρικό κινητήρα για τους πίσω τροχούς, που θα του επιτρέπει και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
{loadposition acs-mini}
Ο Επικεφαλής της μάρκας MINI, Sebastian Mackensen και ο Επικεφαλής της σειράς MINI, Peter Wolf δηλώνουν ότι «με αυτό το μοντέλο θέλουμε να πείσουμε τους πελάτες της μάρκας MINI για τα πλεονεκτήματα της υβριδικής κίνησης, «και να εντυπωσιάζουμε όλους όσους έχουν ήδη οδηγική εμπειρία από υβριδική κίνηση με την μοναδική αίσθηση go-kart της MINI.» Γι’αυτό το λόγο το πρώτο MINI plug-in hybrid δεν εστιάζει αποκλειστικά στην οικονομία καυσίμου, αλλά και στην οδηγική απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς.
Το συγκεκριμένο μάλιστα μοντέλο είναι το νέο Countryman, το οποίο εξωτερικά δε θα διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα, παρά μόνο από την ύπαρξη υποδοχής της πρίζας που υπάρχει στο εμπρός φτερό. Αντίστοιχα και το εσωτερικό θα είναι παρόμοιο με των άλλων Countryman, εκτός από το διακόπτη start/stop του κινητήρα στην κεντρική κονσόλα με το κίτρινο χρώμα (αντί κόκκινο) και την αντικατάσταση του στροφόμετρου στον πίνακα οργάνων με ένδειξη παροχής ρεύματος.
Το νέο MINI plug-in hybrid θα ξεκινά αθόρυβα με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας που αντλεί από τη μπαταρία, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Με την επιλογή AUTO eDRIVE θα μπορεί να κινείται μόνο με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας σε ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα, ενώ με την MAX eDRIVE θα φτάνει έως τα 125 χλμ./ώρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή SAVE BATTERY, όπου η μπαταρία διατηρεί το φορτίο της σε ένα σταθερό επίπεδο.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr