Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Το τερμάτισε ένας Ινδός με τις σακούλες του Super Market!

Οι δρόμοι της Ινδίας πέρα από το ατελείωτο κορνάρισμα, με τις σφήνες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, ποδηλατών, πεζών και αγελάδων, έχει πολλά ακόμη παράξενα στους δρόμους.
Ένα από αυτά συναντήσαμε χθες στο δρόμο προς το αεροδρόμιο.

Δεν ήταν ΑΤΙΑ (Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο), αλλά ένας κύριος που μόλις είχε βγει από το τοπικό Σούπερ Μάρκετ και είχε βάλει τα ψώνια της εβδομάδας ή μάλλον του μήνα, παντού πάνω στο κακόμοιρο μηχανάκι του. Υπήρχαν και άλλοι με πολλές σακούλες στις μοτοσυκλέτες τους, αλλά αυτός το τερμάτισε.
Κατά τα άλλα εκεί που πηγαίνεις κανονικά ακόμη και σε μεγάλης κυκλοφορίας δρόμους μπορείς να συναντήσεις στην αριστερή πλευρά του δρόμου (οι Ινδοί οδηγούν δεξιοτίμονα αυτοκίνητα), μοτοσυκλέτες να κινούνται ανάποδα, σαν να μην συμβαίνει τίποτα, περνώντας ακόμη και μπροστά από τροχονόμους ανήμπορους να αντιδράσουν, την ώρα που προσπαθούν να βάλουν σε τάξη το χάος. Τα τρίκυκλα με τη σειρά τους κάνουν συνεχείς σφήνες και φυσικά κορνάρουν στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα για να καταλάβουν ότι κάποιος βρίσκεται ποοολύ κοντά τους. Με τη σειρά τους τα μεγάλα αυτοκίνητα γράφουν στα αγγλικά ότι πρέπει να τους κορνάρεις (Blow Horn)!

Κόρναρε …όσο είναι καιρός, γιατί δεν θα σε δω, λένε τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα!

Τα τρίκυκλα είναι κύριο μέσο μεταφοράς των εργαζομένων

Οι αγελάδες κυκλοφορούν ανέμελες σε όλους τους δρόμους

Βέβαια ο απόλυτος κυρίαρχος του δρόμου είναι οι αγελάδες, που είναι δια νόμου ιερό ζώο στην Ινδία και έχουν απεριόριστη προτεραιότητα. Έχει υπολογιστεί ότι πάνω από 6 εκατομμύρια αγελάδες κυκλοφορούν σε όλη την Ινδία και οι ποινές για θανάτωσή της είναι ιδιαίτερα βαριές.

Το τρικάβαλο είναι κανονικότητα

Για τα παιδιά δυστυχώς δεν υπάρχουν κράνη

Ένας από τους πιο σωστά ντυμένους οδηγούς που είδαμε στους δρόμους

Κατά ένα μαγικό τρόπο όμως έξι ημέρες στην Ινδία δεν είδαμε ούτε ένα έστω μικροατύχημα, καθώς η ιεραρχία, Αγελάδα, πεζός, ποδήλατο, μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό ή λεωφορείο, κρατιέται ευλαβικά και ο πιο δυνατός προσέχει και δίνει χώρο στον πιο αδύναμο του δρόμου, έστω κορνάροντας. Τα φανάρια που υπάρχουν είναι λιγοστά και η κυκλοφορία σε μερικά μέρη γίνεται με τη βοήθεια τροχονόμων, αλλά στα περισσότερα αυτορυθμίζεται, χάρις και στις πολλές πλατείες. ‘Οπως και νάχει η κυκλοφορία στους δρόμους του Νέου Δελχί και της Ινδίας γενικότερα είναι μια εμπειρία.

Ο κύριος όγκος των κυριολεκτικά εκατομμύριων μοτοσικλετών που κυκλοφορούν στους δρόμους, είναι μικρού κυβισμού μονοκύλινδρες, γυμνές ή με μικρό φέρινγκ.

Μια Royal Enfield customised από τον ιδιοκτήτη της

Πηγή: zougla.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ