Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Το τερμάτισε (με τον Φιλιππίδη) η Βάνα

Αν είχε προλάβει η αείμνηστη Ρίτα Σακελλαρίου να γυρίσει σε βιντεοκλίπ την τεράστια επιτυχία της «ιστορία μου, αμαρτία μου», ίσως απευθυνόταν στη Βάνα Μπάρμπα για τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Όχι επειδή θεωρούμε… αμαρτωλή την κοπέλα. Μην παρεξηγηθούμε. Διότι όλοι θυμόμαστε τη… χυλόπιτά της στον Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν, που κατά δική της δήλωση της κόστισε την καριέρα της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ήταν Οκτώβριος του 2017 όταν η δήλωση της Βάνας έκανε τον γύρο του πλανήτη.
Διότι μίλησε on camera, αναφέρθηκε στον πρωταγωνιστή των σεξουαλικών
παρενοχλήσεων στο Χόλιγουντ και κυρίως υποστήριξε ότι «η αξιοπρέπεια και το
ήθος είναι σημαντικό πράγμα».

Κατακραυγή 

Από τότε, βέβαια, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι! Το #MeToo ήρθε και στην
Ελλάδα. Μόνο που για τις δικές μας περιπτώσεις, η Βάνα κράτησε εντελώς
διαφορετική στάση. Τον περασμένο Γενάρη μας άφησε άφωνους όταν υποστήριξε
ότι «όλες έκαναν κρα για να δουλέψουν με τον Κιμούλη και τον Σπυρόπουλο»! Κι αν
εκείνη η κατακραυγή περιορίστηκε επειδή συνοδεύτηκε από το σχόλιο ότι «είναι
τραγικό, δείχνει έλλειψη σεβασμού και είναι βαθιά σεξιστικό για την ύπαρξη της
γυναίκας», για τις παρενοχλήσεις η ανάρτησή της με την εντολή «κάτω τα χέρια από
τον Φιλιππίδη… αρκετά πια…» έδωσε το έναυσμα για να στηθεί η Μπάρμπα στον
τοίχο.

Κι αν έμαθε κάτι από τον Χρήστο Κυριαζή όταν της τραγουδούσε «για πολλές γυναίκες έχω κλάψει, μα για σένα πιο πολύ», η Βάνα θα όφειλε να κάνει άμεσα τη σύγχρονη διασκευή του άσματος. «Για πολλές βλακείες μου έχω κλάψει, μα για αυτήν πιο πολύ». Διότι η άλλοτε μοντέλα δεν έμεινε μόνο στην προτροπή προς τον κόσμο να αφήσει ήσυχο τον Πέτρο Φιλιππίδη. Το πήγε ακόμα πιο μακριά. Το τερμάτισε!



«Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Με φως και αγάπη για όλους. Θέλω να σας πω ότι δεν
διαβάζω  τι μου γράφετε για να μπορώ να είμαι ελεύθερη … από τη διαδικασία να πω πράγματα που θα είναι αρεστά στους περισσότερους … γίνεται υποσυνείδητα. Καμιά φορά. Κατ’ αρχάς υποστηρίζω ότι τόσο ταλαντούχοι άνθρωποι, αναφέρομαι στους κ. Φιλιππίδη και Κιμούλη … δεν είναι δυνατόν στην πλειονότητα να τελέσουν αδικήματα όπως βιασμός … που είναι τόσο βαρύ αδίκημα … δεν συνάδει με τη φώτιση του μεγάλου ταλέντου τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι σαν άνθρωποι δεν έχουν κάνει και κατάχρηση εξουσίας … και λάθη» έγραψε το κορίτσι που μάγεψε στα 80s τα Καλλιστεία, όταν αναδείχθηκε το 1984 Μις Ελλάς σε ηλικία 18 ετών.

Άμεσα μπήκε στα τηλεοπτικά, κινηματογραφικά και θεατρικά πράγματα. Ταλέντο
στην υποκριτική δεν είχε. Ας λέμε και την αλήθεια. Η εικόνα της πουλούσε! Αυτήν την
έκανε περιζήτητη. Αν και στο «Τζιβαέρι» δεν ήταν και τόσο άγαρμπη. Περισσότερο, πάντως, απασχολούσε τα ΜΜΕ με τους δεσμούς της. Έστω και αν η ίδια υποστήριξε ότι δεν γνώριζε πως ήταν θελκτική και γι’ αυτό ουδέποτε χρησιμοποίησε τα θέλγητρά της για να πετύχει κάτι στην προσωπική ζωή της ή για να πάρει έναν ρόλο.

Η ζωή τα έφερε έτσι, όμως, που όλες οι σχέσεις της είχαν ένα επιχειρηματικό
status. Από τον τραγουδιστή, και όχι μόνο, Χρήστο Κυριαζή μέχρι τον αείμνηστο Θόδωρο Βαρδινογιάννη, η Μπάρμπα κατάφερνε και βρισκόταν στο επίκεντρο. Στα 90s βίωσε την κορύφωση της καριέρας της. Μέσα από το «Mediterraneo» την έμαθε όλος ο κόσμος! Τεράστια κινηματογραφική επιτυχία που πήρε Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας. Η φήμη της Βάνας απογειώθηκε! Παράλληλα, όμως, βρέθηκε και σε δύσκολη θέση εξαιτίας της περιπέτειας που είχε ο πατέρας της με τη Δικαιοσύνη.

Πολιτική

Από κει και πέρα άρχισε η πτώση. Οι δουλειές περιορίστηκαν. Το status των προσωπικών σχέσεων… υποβιβάστηκε. Και κάπως έτσι αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική. Άλλοτε με την τοπική αυτοδιοίκηση, πότε στο Κερατσίνι και πότε στη Γλυφάδα, ενώ το 2019 εντάχθηκε στο Κίνημα Αλλαγής.

Αλλά η στροφή στην… ποιότητα δεν έπιασε τόπο. Κι αν υπήρχε περίπτωση στο μέλλον να τη δούμε και στην πολιτική σκηνή της χώρας, με αναρτήσεις σαν κι αυτές τα σχέδια ξεθωριάζουν. Εκτός και αν φωνάξουμε όλοι μαζί «κάτω τα χέρια από την Μπάρμπα… Αρκετά πια…». Διότι εδώ που τα λέμε, όλοι τη θαυμάσαμε στις διάφορες μεγάλες επιτυχίες της. Κυρίως ως… χωριάτισσα δίπλα στον Στράτο Τζώρτζογλου. Άραγε πόσο κράξιμο θα είχε γλιτώσει η Βάνα αν αντί για αναρτήσεις ξόδευε τον χρόνο της ως παίκτρια στη «Φάρμα»; Αν και τώρα, καθώς προχωρούν οι λέξεις στον υπολογιστή, μας ξανάρχονται μία μία οι μνήμες από την αντιπαράθεσή της, ως Άννα, με την Τζένη, για τον Κώστα! Ε, με την Μπότση άνοιξε μέτωπο και για τον άλλον Κώστα. Όχι τον Ραζή. Και δείτε τελικά πώς δένει η υπόθεση. Αν είχε πάει στη Φάρμα, η Μπάρμπα θα έβρισκε και τον Μιχάλη Ιατρόπουλο, τον αδελφό της και κολλητό του Τζώρτζογλου στο «Σημάδι του Έρωτα». Αλλά τελικά η κοπέλα
προτίμησε τα social media και την έκφραση άποψης για όσα καταγγέλλουν επώνυμα δεκάδες γυναίκες για διάφορους πασίγνωστους πρωταγωνιστές. Όλους αυτούς που
έσπευσε να υπερασπιστεί… Τελικά, η Βάνα είναι μία ιστορία…

Όπως δημοσιεύτηκε στη «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τηλεθέαση: Η Eurovision έσβησε τα άλλα κανάλια από το… χάρτη – Το ποσοστό που σημείωσε

 

Eurovision 2021: Μεγάλη νικήτρια η Ιταλία – Στη 10η θέση η Ελλάδα, στη 16η η Κύπρος

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ