Ένας 42χρονος Βρετανός έπεσε κατακόρυφα από ύψος 91 μέτρων και σκοτώθηκε στην Αυστρία αφού γλίστρησε από μια γέφυρα στα βουνά Dachstein, ένα δημοφιλές μέρος στο οποίο συρρέουν τουρίστες για μια καλή φωτογραφία στο Instagram.
Το θύμα, τα στοιχεία του οποίου δεν δημοσιοποιήθηκαν, ήταν μόνο του στη διάσημη σκάλα των 39 μέτρων όταν αντιμετώπισε προβλήματα και έπεσε στην κοιλάδα από κάτω, σύμφωνα με τη Mirror.
Η σκάλα συνδέει το κατώτερο τμήμα του βουνού Donnerkogel με το Großer Donnerkogel, το τμήμα του βουνού που περιλαμβάνει την κορυφή των 6.740 ποδιών. Οι ερευνητές χαρακτήρισαν την πτώση του άνδρα ατύχημα και απέκλεισαν οποιαδήποτε αμέλεια τρίτου, ανέφερε το πρακτορείο.
Η σκάλα προωθείται ως «το νέο κορυφαίο αξιοθέατο στο Zwieselalm για τους λάτρεις της αναρρίχησης», από τον τουριστικό ιστότοπο της περιοχής Dachstein, ο οποίος σημειώνει ότι η ανάβαση γίνεται σε τέσσερα στάδια με τη σκάλα να χαρακτηρίζεται «ως το απόλυτο χτύπημα αδρεναλίνης».
Η ανάβαση αναφέρεται ως via ferrata ή «σιδερένιο μονοπάτι», μια ανάβαση που χρησιμοποιεί χαλύβδινα καλώδια, σκαλοπάτια, μανταλάκια και σκάλες στις οποίες συνδέονται οι ορειβάτες μέσω λουριών για την ασφάλειά τους.
Δύο ελικόπτερα και πολλοί αστυνομικοί από δύο κοντινά αστυνομικά τμήματα ανέσυραν τη σορό του άνδρα από το φαράγγι. Στο Instagram, χιλιάδες άτομα που αναζητούν τη συγκίνηση έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους από την ανάβαση σε αυτό το εντυπωσιακό τουριστικό αξιοθέατο, με κάποιους να χρησιμοποιούν το παρατσούκλι του «η σκάλα προς τον ουρανό».
Η ανάβαση έχει βαθμολογηθεί μέτρια/δύσκολη και είναι «Δεν είναι ιδανική για αρχάριους».
Αρκετές πόλεις της Αυστρίας έχουν κουραστεί από τους τουρίστες που εισβάλλουν στις πόλεις τους για περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τον Μάιο, ο μικρός οικισμός του Χάλστατ έκλεισε τη διάσημη θέα στη λίμνη αφού τουρίστες άρχισαν να καταλαμβάνουν τον οικισμό για να δουν το σημείο που πιστεύεται πως είναι η έμπνευση για πολλές σκηνές στην ταινία της Disney “Frozen”.
Ο δήμαρχος Alexander Scheutz είπε ότι η πόλη του με 750 μόνιμους κατοίκους κέρδιζε πάνω από 7.000 επισκέπτες καθημερινά.