Τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει μια σημαντική μείωση των δυστυχημάτων στη χώρα μας, αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι αποτέλεσμα κάποιου οργανωμένου σχεδίου.
Είναι ίσως το μοναδικό θετικό που αφήνει πίσω της η κρίση. Ο κόσμος κυκλοφορούσε λιγότερο για οικονομικούς λόγους, άρα ο αριθμός των ατυχημάτων μειωνόταν σημαντικά.
Το στοιχείο που αξίζει να εστιάσει κανείς είναι το ποσοστό που αφορά τις ηλικίες 15-29. Νούμερο ένα αιτία θανάτου τα οδικά δυστυχήματα. Σαν να λέμε ότι πεθαίνουν από άμεση ή έμμεση αυτοκτονία κι όχι από κάποια ασθένεια.
Γιατί είναι αποδοχή αυτοκτονίας ο τρόπος που συμπεριφέρονται στην οδήγηση τους αυτές οι ηλικίες. Η έρευνα αναφέρει χαρακτηριστικά την έλλειψη κράνους στους μηχανοδηγούς και την απουσία ζώνης στους οδηγούς και συνοδηγούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
https://www.ereportaz.gr/o-iaveris-gia-tous-nekrous-stin-asfalto-pou-den-milai-kanis-vinteo/
Μόνο το 2017 καταγράφηκαν περίπου 33.000 παραβάσεις σχετικές με ζώνη ή κράνος. Πολύ μεγάλος αριθμός, ειδικά αν σκεφτούμε πόσος είναι ο αριθμός που δεν καταγράφηκε.
Μαζί με αυτό είναι πολύ συχνή και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή οδήγηση με το κινητό ανά χείρας και στο αυτί.
Αν σε αυτά προστεθεί και η απερίσκεπτη οδήγηση με υψηλές ταχύτητες σε δρόμους που απαγορεύεται το μισό της ταχύτητας που πιάνουν τα οχήματα, έχουμε έναν χάρτη στοιχείων που εξηγούν γιατί (όσο τραγικό και αν μοιάζει) αυτή είναι η νο1 αιτία θανάτου στις ηλικίες 15-29.
ΠΗΓΗ: belikeyou.gr