Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024

Τραγωδία στα Σπάτα – Τζάκ Φέντον: Άφαντοι οι φίλοι του θύματος που έχασε την ζωή του από έλικα ελικοπτέρου

Τρεις ημέρες μετά το φρικιαστικό δυστύχημα οπού ο 22χρονος Βρετανός έχασε τη ζωή του από τον έλικα ελικοπτέρου, συνεχίζονται οι έρευνες των ελληνικών Αρχών για να διαπιστώσουν τι συνέβη.

Οι έρευνες για το φρικτό δυστύχημα με ελικόπτερο στα Σπάτα με θύμα τον Τζακ Φέντον συνεχίζονται, ωστόσο υπάρχει μεγάλος προβληματισμός σχετικά με την στάση των φίλων του νεαρού Βρετανού, που βρίσκονταν μαζί του στο ελικόπτερο, αλλά παραμένουν άφαντοι.

Έντονος προβληματισμός επικρατεί στις ελληνικές Αρχές που ερευνούν την υπόθεση του φρικιαστικού δυστυχήματος με θύμα τον Τζακ Φεντον στα Σπάτα, σχετικά με την στάση των φίλων του νεαρού Βρετανού, που βρίσκονταν μαζί του στο ελικόπτερο, αλλά παραμένουν άφαντοι.

Συμφωνά με ασφαλείς πήγες ενημέρωσης, στελέχη της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων που έχει αναλάβει τη διερεύνηση του δυστυχήματος, πάρα τις επίμονες προσπάθειές τους να εντοπίσουν τους τρεις φίλους του Τζακ Φέντον που ήταν παρόντες στην τραγωδία, δεν έχουν καταφέρει να τους βρουν.

Έχουν πραγματοποιήσει δεκάδες κλήσεις στα κινητά τους τηλεφωνά εκείνα όμως παραμένουν απενεργοποιημένα από το βράδυ της τραγωδίας.

Όπως τονίζουν οι ίδιες πήγες, οι μαρτυρίες των τριών φίλων του 22χρονου είναι εξαιρετικά κρίσιμες για να διαπιστώσουν οι Αρχές τι ακριβώς συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας στο ελικοδρόμιο των Σπάτων.

«Ξέχασε το κινητό του στο ελικόπτερο»

Η βρετανική εφημερίδα DailyMail σε ρεπορτάζ της αναφέρει πως ο 22χρονος επέστρεψε στο ελικόπτερο για να πάρει το κινητό του τηλέφωνο, καθώς το είχε ξεχάσει στην καμπίνα επιβατών.

Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι παρά το ότι αποβιβάστηκε από τη δεξιά πλευρά του ελικοπτέρου, όταν γύρισε πίσω στο ελικόπτερο πέρασε κάτω από την ουρά σκυφτός και τον χτύπησε ο έλικας που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά.

«Σε έναν ελεγχόμενο χώρο όπως είναι ένα ελικοδρόμιο το οποίο είχε αδειοδοτηθεί με συγκεκριμένους κανόνες από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το να αφεθεί ένας άνθρωπος, με όποιον τρόπο έγινε αυτό, να κυκλοφορεί, σε σημεία που αποδείχθηκαν φονικά εξυπακούεται ότι υπάρχει ευθύνη. Υπάρχει αντικειμενική ευθύνη του προσωπικού το οποίο είχε την εντολή και είχε και την ειδίκευση και την εκπαίδευση να μην γίνει αυτό», σημειώνει ο Φαίδων Καραϊωσιφίδης, διερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το 43% των Ελλήνων δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά μία εβδομάδα διακοπών

Επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας στη συγκέντρωση υπέρ του απεργού πείνας Γιάννη Μιχαηλίδη

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ