Ενώπιον του εισαγγελέα αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα, Σάββατο (4/3), ο σταθμάρχης της Λάρισας, προκειμένου να απολογηθεί για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Εις βάρος του έχει ασκηθεί κακουργηματική ποινική δίωξη για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες εξ αμελείας.
Ο συνήγορός του Στέφανος Παντζαρτζίδης, σε δηλώσεις του, είπε πως ο πελάτης του «αναλαμβάνει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί», τονίζοντας παράλληλα πως είναι συντετριμμένος από την τραγωδία. «Θα πρέπει να μην κοιτάμε μόνο το δέντρο και να χάνουμε το δάσος» σημείωσε επίσης.
Δεν έχουν ταυτοποιηθεί όλοι οι νεκροί
Χθες ολοκληρώθηκε η εξέταση DNA όλων των δειγμάτων που έχει λάβει μέχρι στιγμής η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. από τα θύματα του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στην είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών και ακόμα δεν έχουν ταυτοποιηθεί και οι 57 νεκροί, σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση από την εκπρόσωπο του Σώματος, Αστυνόμο Β’ Κωνσταντία Δημογλίδου.
Όπως ανέφερε η κ. Δημογλίδου έχουν ταυτοποιηθεί από την μέχρι στιγμής εξέταση στα εγκληματολογικά εργαστήρια 54 νεκροί.
Η έρευνα, ωστόσο, δεν έχει σταματήσει καθώς, όπως είπε η κ. Δημογλίδου, αναμένεται η αποστολή νέων δειγμάτων, τα οποία ομοίως θα εξετασθούν στα εγκληματολογικά εργαστήρια.
Σχετικά με την ενημέρωση των συγγενών των θυμάτων η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. ανέφερε:
«Αναφορικά με τη διαδικασία ενημέρωσης των συγγενών των θυμάτων, η οποία συνεχίζεται, από τον επικεφαλής της ομάδας αναγνώρισης της Ελληνικής Αστυνομίας και τους ειδικούς ψυχολόγους, δίνεται ο απαραίτητος χρόνος στην οικογένεια κάθε θύματος καθώς δεν πρόκειται για μία τυπική διαδικασία αλλά απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί».
Τα 5 λεπτά που θα μπορούσαν να αποτρέψουν την τραγωδία
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, από την αυτοψία στην κονσόλα που αλλάζουν τα κλειδιά στον σταθμό του ΟΣΕ στην Λάρισα, προέκυψε ότι 59χρονος σταθμάρχης είχε στη διάθεσή του πέντε λεπτά για να αποτρέψει την μοιραία σύγκρουση και να σωθούν 57 ζωές.
Με το που πήρε το επιβατικό τρένο την λάθος τροχιά, ο σταθμάρχης μπορούσε για 5 λεπτά να δει στην κονσόλα του Σταθμαρχείου ότι το τρένο έχει μπει στις ράγες της καθόδου. Στην συνέχεια η κονσόλα δεν παρέχει τη δυνατότητα στον Σταθμάρχη να δει προς τα πού κινείται το τρένο.