Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Τραγωδία στα Τέμπη: Να τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία – Το έγγραφο της εταιρείας

Τέλος προσπαθεί να βάλει στις θεωρίες για το περιεχόμενο των βαγονιών του εμπορευματικού τρένου που συγκρούστηκε με το επιβατικό στα Τέμπη, βάζει με έγγραφό της η Hellenic Train. Βεβαίως αυτά μπορεί να ισχύουν αν η εταιρεία είχε το πλήρη έλεγχο στο τι μεταφέρουν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες. Ας μην ξεχνάμε τα θέματα με τα λεγόμενα “μαύρα φορτία” που είχαν αποκαλυφθεί στο παρελθόν και κυρίως μετά από το σιδηροδρομικό ατύχημα στον Μπράλο.

Η εμπορική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με το μοιραίο Intercity το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, σκοτώνοντας 57 ανθρώπους δεν μετέφερε τίποτα ύποπτο σύμφωνα με το έγγραφο που έδωσε στη δημοσιότητα το pineiosnews.gr.

Τελικά, το φορτίο των 13 βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας περιείχε τρόφιμα, μπύρες αλλά και λαμαρίνες.

Συγκεκριμένα, τα δύο πρώτα κοντέινερς μετά την μηχανή, ήταν κενά φορτίου, τα βαγόνια με κοντέινερς που έμειναν εντελώς άθικτα από τη σφοδρή σύγκρουση, μετέφεραν μπίρες και τρόφιμα και τα επόμενα πλάκες σιδήρου που διασκορπίστηκαν από την σύγκρουση στο σημείο.

Με επιστολή της προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501.

Το έγγραφο φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto, ως απάντηση σε σχετική ερώτηση του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου, προς τη Βουλή των Ελλήνων.

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο με το τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία:

Hellenic Train

Αναλυτικά το έγγραφο αναφέρει: «Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:

Α/Α Προϊόν

4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

8ο ΜΠΥΡΕΣ

9ο ΜΠΥΡΕΣ

10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ

13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΑΣ: Περίπου 30 χιλιάδες συμμετείχαν στις σημερινές απεργιακές κινητοποιήσεις στην Αθήνα – Έγιναν 14 προσαγωγές, 3 συλλήψεις – Τραυματίστηκαν 5 αστυνομικοί

Γερανός της ΕΛ.ΑΣ κάνει επικίνδυνους ελιγμούς με ταχύτητα κτυπά κάδους με κίνδυνο να τραυματιστούν άνθρωποι

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ