Άργησε, αλλά τελικά έφθασε και ο Δημήτρης Μελισσανίδης στην απόκτηση τηλεοπτικού σταθμού. Έστω και τοπικής εμβέλειας.
Το άλλοτε αφεντικό της ΑΕΚ μπήκε στα ΜΜΕ όταν απέκτησε τον όμιλο της «Ναυτεμπορικής», ενώ διεκδίκησε τόσο τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη όσο και την «Ελευθεροτυπία», αλλά και στις δύο περιπτώσεις βρήκε μπροστά του τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Εδώ και περίπου ένα χρόνο ο Μελισσανίδης αναζήτησε τηλεοπτική στέγη για τη «Ναυτεμπορική», η οποία εκπέμπει τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω Διαδικτύου.
Οι διαπραγματεύσεις κολλούσαν στο υψηλό τίμημα που απαιτούσαν όσοι πρόλαβαν και απέκτησαν μια συχνότητα. Όπως, όμως, διέρρευσε από το περιβάλλον του Μελισσανίδη, βρέθηκε το κανάλι, συμφωνήθηκε και το τίμημα. Άρα, από εδώ και πέρα θα δρομολογηθούν οι ενέργειες για το πρόγραμμα, που θα επικεντρωθεί στην πολιτική και την οικονομική επικαιρότητα. Μέσα, μάλιστα, από την άνοδο στις ψηφιακές πλατφόρμες το κανάλι θα φθάσει σε κάθε γωνιά της χώρας.
Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος για τον οποίο απέφυγε ο Μελισσανίδης να ασχοληθεί με κάποιο από τα πανελλαδικά κανάλια.