Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

VW POLO: Η έκτη γενιά έρχεται µε έκδοση φυσικού αερίου

Το VW Polo ήταν πάντα ένα από τα πιο δημοφιλή super mini. Στην έκτη του πλέον γενιά, αποκτά και έκδοση φυσικού αερίου, μια λύση που υιοθετείται από όλο το group vag.
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με του Skoda Kamiq.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Το εσωτερικό, όπως πάντα, διαθέτει καλά υλικά και συναρµογή και την τυπική εικόνα ενός VW. Ο εξοπλισµός είναι της έκδοσης comfort line µε τα απαραίτητα για την κατηγορία

Τρικίλινδρος χιλιάρης τούρμπο με 90 ίππους και 16 κιλά ροπής. Συνδυάζεται και εδώ με εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση φυσικού αερίου πλησιάζει τα 4.5 kg. Ανά 100 klm , πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται μόλις 3 ευρώ για να καλύψει 100 χιλιόμετρα και 12 για να γεμίσει πλήρως τις δεξαμενές φυσικού αερίου.

Η ποιότητα κύλισης παραμένει υψηλή με τον κινητήρα να ακούγεται λίγο παραπάνω στις χαμηλές στροφές. Η ανάρτηση είναι άνετη και οι τροχοί 15 ιντσών φιλτράρουν καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Χαμηλές στροφές

Οδηγώντας το Polo tgi, η αίσθηση είναι σχεδόν ίδια με το απλό . Μόνο στο όριο καταλαβαίνεις το αυξημένο βάρος και κάποιες φορές λείπει η δύναμη στις χαμηλές στροφές που ο κινητήρας δείχνει κάπως αδύναμος. Το πλαίσιο παραμένει καλό και ουδέτερο χωρίς να χάνει σε σταθερότητα. Εντός πόλης είναι άνετο και με ελάχιστη πλέον κατανάλωση. Στο ταξίδι είναι αρκετά σταθερό αν και το μικρό δίκτυο πρατηρίων CNG ίσως δημιουργήσει πρόβλημα.

Το εσωτερικό είναι γνώριμο με καλά υλικά και συναρμογή και την τυπική εικόνα ενός VW. Ο εξοπλισμός είναι της έκδοσης comfort line και διαθέτει τα απαραίτητα για την κατηγορία. Μεταξύ άλλων υπάρχει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης και Cruise control. Στοιχεία που λείπουν είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος και η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας. Οι χώροι είναι αρκετά άνετοι με το πορτ-μπαγκάζ να έχει μικρύνει κατά 100 λίτρα και να φτάνει πλέον τα 255.

Απόσβεση

Το Polo TGI είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σκοπό το χαμηλό κόστος κίνησης και το καταφέρνει πολύ καλά με 300 χιλιόμετρα αυτονομίας με μόλις 12 ευρώ.
Η τιμή του μπορεί να είναι λίγο τσιμπημένη στα 18,200 ευρώ, αλλά βέβαια η απόσβεση θα έρθει γρήγορά ιδίως αν καλύπτει πολλά χιλιόμετρα καθημερινά.

Polo

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Suzuki Vitara: Mε χαµηλότερη κατανάλωση και τέλη το νέο υβριδικό



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ