Στο πλευρό των γονέων και των μαθητών της δυτικής Αχαΐας βρίσκεται η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας.
Χθες το πρωί καθηγητές συμμετείχαν στην κινητοποίηση που έγινε στα γραφεία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το πρόβλημα της μετακίνησης των μαθητών.
Σε ανακοίνωση της η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας αναφέρει τα εξής:
«Σε λίγες ημέρες τελειώνει ο Οκτώβρης και ακόμη δεν έχει επιλυθεί το θέμα των μεταφορών των μαθητών. Υπεύθυνες γι’ αυτή την κατάσταση είναι τόσο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας όσο και η κυβέρνηση.
Η μεν Περιφέρεια καθυστέρησε να πιέσει την κυβέρνηση για την απαιτούμενη νομοθετική ρύθμιση και το έκανε μόνο όταν κινητοποιήθηκαν μαζικά οι γονείς.
Η δε κυβέρνηση παρά τη δέσμευση του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Γρηγοράκου απέναντι στους γονείς και τον κ. Περιφερειάρχη πως θα επισπεύσει τη διαδικασία ακόμη δεν έχει καταθέσει στη Βουλή την απαιτούμενη τροπολογία.
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι το κόστος της μεταφοράς να επιβαρύνει τους γονείς και αρκετά παιδιά λόγω αδυναμίας των οικογενειών τους να μην έχουν πάει ακόμη στο σχολείο τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόρφωσή τους και τη λειτουργία των αντίστοιχων σχολικών μονάδων.
Στη διαμαρτυρία που πραγματοποιήσαμε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ο κ. Περιφερειάρχης μας απάντησε πως ενημερώθηκε ότι θα κατατεθεί η τροπολογία την επόμενη εβδομάδα και μετά θα χρειαστούν κάποιες ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Κι αυτό είναι το καλό σενάριο γιατί μπορεί να υπάρξει νέα καθυστέρηση που ουσιαστικά θα σημαίνει πως αρκετοί μαθητές θα έχουν χάσει οριστικά το πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους.
Από την πλευρά μας δηλώνουμε πως θα συνεχίσουμε μαζί με τους γονείς να διεκδικούμε το αυτονόητο: ασφαλή και δωρεάν μεταφορά των μαθητών στο σχολείο τους.
Καλούμε τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης του νομού Αχαΐας και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας να προβούν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες ασκώντας με τη σειρά τους πίεση για την άμεση επίλυση του ζητήματος και παράλληλα αντιμετωπίζοντας με την ανάλογη ευαισθησία το ζήτημα των απουσιών των παιδιών που αδυνατούν να έχουν πρόσβαση στο σχολείο».