Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Υπόθεση Carrefour: Η αξιοσημείωτη σχέση και το κοινό σημείο των “φεσωμένων” Υφαντής, Νίκας και Unilever!

Δυστυχώς ή ευτυχώς, στην ελληνική αγορά, τα νέα μαθαίνονται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς ο κύκλος είναι πολύ μικρός και τα γεγονότα “βγάζουν μάτι”!

Ιδίως δε, όταν πρόκειται για υποθέσεις – κανόνια εκατομμυρίων ευρώ, που οδήγησαν εργαζόμενους στην ανεργία και επιχειρήσεις στο λουκέτο, όπως εκείνη των σούπερ μάρκετ CARREFOUR-ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι “συμπτώσεις” λαμβάνουν άλλη διάσταση, κυρίως μετά από παρέμβαση της δικαιοσύνης, όταν και όποτε αυτή κριθεί απαραίτητη.

Η ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΙΣ ΦΕΣΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ CARREFOUR ΕΤΑΙΡΙΕΣ UNILEVER, ΥΦΑΝΤΗΣ & ΝΙΚΑΣ

Για όσους δε γνωρίζουν, η UNILEVER είναι μια από τις κορυφαίες πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται και στη χώρα μας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα, τόσο με τη Δικαιοσύνη, όσο και εσωτερικά, αποτέλεσμα των οποίων ακούγεται ότι ήταν και οι μαζικές απολύσεις κορυφαίων στελεχών της (θα επανέλθουμε με πλούσιο ρεπορτάζ).

ΥΦΑΝΤΗΣ & ΝΙΚΑΣ είναι οι γνωστές εταιρίες αλλαντικών, οι οποίες όπως είχε αποκαλυφθεί, παλαιότερα μας τάιζαν από άλογο μέχρι… μουλάρι!

Για μαντέψτε λοιπόν τι ενώνει λοιπόν αυτά τα “μεγαθήρια” της ελληνικής οικονομίας;

ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ!

Δηλαδή, για να το κάνουμε πιο κατανοητό, έχουν το ίδιο μαγαζί και τους ίδιους ανθρώπους, να διαχειρίζονται εκατομμύρια ευρώ, ώστε να διαμορφώνουν την εικόνα που επιθυμούν, για τα προϊόντα των εταιριών αυτών, προς εμάς τους απλούς καταναλωτές.

Πρόκεται για τον Όμιλο διαφημιστικών εταιριών UNIVERSAL MEDIA – INITIATIVE – REPRISE, ο οποίος εδράζεται στο Χαλάνδρι.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη της UNIVERSAL MEDIA, ακόμα και λίγους μήνες πριν “βαρέσει κανόνι” ο “μεγάλος” πελάτης τους, τα σούπερ μάρκετ CARREFOUR – ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ – διαβεβαίωναν τους πάντες, ότι αυτά που ακούγονταν ήταν φήμες που διαδίδουν οι ανταγωνιστές“καθησυχάζοντας” ή κοιμίζοντας για άλλους, την ελληνική αγορά.

Είναι αξιοπρόσεχτο έως αξιοπερίεργο, πώς η εν λόγω διαφημιστική εταιρία κλήθηκε και κατάφερε να διαχειριστεί το “κανόνι” εκατομμυρίων ευρώ της CARREFOUR – της οποίας ήταν Διαφημιστική – και προς άλλους μεγάλους πελάτες της, όπως η UNILEVER, ο ΥΦΑΝΤΗΣ και ο ΝΙΚΑΣ!

Και πού τελικά πήγαν τα φέσια των εκατομμυρίων ευρώ που άφησε η CARREFOUR!

Δηλαδή, με απλά λόγια, ποιος πλήρωσε τα σπασμένα;

Η Διαφημιστική Εταιρία; Οι επιχειρήσεις που έφαγαν το φέσι; Οι υπάλληλοι των επιχειρήσεων αυτών;

Ή μήπως τα χρέη αυτά μετατοπίστηκαν προς τα ελληνικά ΜΜΕ και τελικά τη νύφη πλήρωσαν οι δημοσιογράφοι και λοιποί εργαζόμενοι στα μίντια, οι οποίοι ως γνωστόν παραμένουν απλήρωτοι για μήνες σε πολλούς δημοσιογραφικούς οργανισμούς;

Αυτό είναι ένα θέμα που σύμφωνα με τις πληροφορίες μας απασχολεί και την Ελληνική Δικαιοσύνη, η οποία είναι λογικό να μην περιοριστεί στα στενά όρια του Χαλανδρίου!

Το ρεπορτάζ μας δεν τελειώνει εδώ, για την ακρίβεια, αυτή είναι η αρχή της υπόθεσης, η οποία φαίνεται να έχει πολλά παρακλάδια!

Άλλωστε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, διευθυντικά στελέχη και συγγενικά τους πρόσωπα, του εν λόγω Διαφημιστικού Ομίλου, πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις τόσο για την υπόθεση του CARREFOUR, όσο και για την υπόθεση κορυφαίου πελάτη τους.

Πηγή: 24wro.com.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ