Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Ζάκυνθος: Αρχίζουν εργασίες συντήρησης του διάσημου πλοίου «Παναγιώτης» στο Ναυάγιο

Σύντομα αναμένεται να αρχίσουν οι εργασίες για τη συντήρηση του πλοίου «Παναγιώτης» στη διάσημη παραλία του Ναυαγίου στη Ζάκυνθο. Σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά ο βουλευτής Ζακύνθου, Διονύσης Ακτύπης «ήδη εκπονείται σχετική μελέτη από εξειδικευμένη εταιρεία, προκειμένου να διασφαλισθεί η διάσωση του πλοίου.

Παράλληλα, ήδη έχουν εκπονηθεί μελέτες από μηχανικούς του Υπουργείου Τουρισμού για την κατοχύρωση της ασφάλειας των επισκεπτών του αξιοθέατου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα, imerazante.gr.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 


Ναυάγιο

Υπάρχει συνεπώς, συγκεκριμένο σχέδιο, οργάνωση και προγραμματισμός τα οποία όχι μόνο διαμορφώθηκαν αλλά και υλοποιούνται τη στιγμή αυτή αποκλειστικά και μόνο από το Υπουργείο Τουρισμού». Οι εργασίες είναι πολύ πιθανό να γίνουν τον Ιούνιο.

Η ιστορία του πλοίου

Το μηχανοκίνητο πλοίο “Παναγιώτης” έχει μια μακρόχρονη ιστορία, στην διάρκεια της οποίας άλλαξε ιδιοκτήτες και ονόματα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη Wikipedia. Συγκεκριμένα:

1937 – Ναυπήγηση του πλοίου στη Σκωτία με το όνομα “Saint Bedan” από την εταιρία Scott & Sons, στο Μπόουλινγκ Σκωτίας. Καθέλκυσή του στις 14 Ιανουαρίου 1937 με ιδιοκτήτρια την εταιρία J. & A. Gardner & Co. Ltd., με έδρα την Γλασκώβη Σκωτίας.

1964 – Μεταπώληση του πλοίου στους Έλληνες Μ. Γκιγκιλίνη και Σ. Κακασσίνα στη Θεσσαλονίκη και μετονομασία του σε “Μερόπη”.

1966 – Μεταπώληση του πλοίου στον Ν. Κάλφα, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και μετονομασία του σε “Χάρις”.

1975 – Μεταπώληση του πλοίου στην εταιρία Π. Λυσικάτος & Co. με έδρα τον Πειραιά και μετονομασία του σε “Παναγιώτης”.

1980 – Ναυάγηση του πλοίου την 1η Οκτωβρίου στη Ζάκυνθο.

Το πλοίο “Παναγιώτης” ήταν τύπου motor vessel / MV, συνολικού μήκους 48 μέτρων, πλάτους 8 μέτρων και βάρους 450 τόνων.

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ