Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Ζωή Αντωνιάδη: η αρχιτέκτων- διακοσμήτρια που γράφει την δική της “ιστορία επιτυχίας”

Του Θάνου Πασχάλη

Το γραφείο ARCHZONE της Αρχιτέκτονος Ε.Μ.Π. Ζωής Αντωνιάδη, αποτελεί
μια απο τις λίγες “ιστορίες επιτυχίας” εν μέσω της κρίσης και
χαρακτηρίζεται ως μοναδικό στα βόρεια προάστια της Αττικής(με έδρα το
Νέο Ψυχικό) και όχι μόνον. Εχει ως κύριο αντικείμενο αρχιτεκτονικές
μελέτες, μελέτες εσωτερικής διακόσμησης, κατασκευές και ανακαινίσεις,
σε κατοικίες και σε επαγγελματικούς χώρους. H Ζωή Αντωνιάδη
δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας από το 2004 σε ιδιωτικά
έργα.

Στο ARCHZONE παρέχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες σύμφωνα πάντα με τις
επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών. Aναλαμβάνει ένα έργο από την
αρχιτεκτονική μελέτη ή μελέτη διακόσμησης, την έρευνα αγοράς μέσα από
ένα ευρύ φάσμα προτεινόμενων υλικών και επίπλων καθώς και τη επίβλεψη
όλων των απαιτούμενων εργασιών έως την ολοκλήρωση του έργου.

archzone2

Κύρια επιδίωξη του γραφείου είναι  η δημιουργία κτιρίων και χώρων
υψηλής αισθητικής και άρτιας κατασκευής δημιουργώντας  χώρους
λειτουργικούς με επίκεντρο τις ανάγκες του πελάτη. Μέσω του γραφείου
σχεδιάζονται χώροι που εξυπηρετούν τον άνθρωπο και βελτιώνουν την
καθημερινή του ζωή. Οπως λέει η ιδιοκτήτρια-αρχιτέκτων του γραφείου
“με τον πελάτη συζητάμε μαζί του, τον ακούμε, του προτείνουμε λύσεις
και σχεδιάζουμε τον χώρο ώστε να αντανακλά την προσωπικότητα αυτού που
ζει ή εργάζεται μέσα σε αυτόν. Συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένους
επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων και εγγυώμαστε για την ποιότητα της
εργασίας, των προτεινόμενων υλικών και ιδιαίτερα για την αρτιότερη
εφαρμογή της μελέτης που έχουμε παρουσιάσει”.

-Θεωρείστε ενα απο τα πιο καταξιωμένα γραφεία αρχιτεκτονικών μελετών
και διακόσμησης εσωτερικών χώρων. Χαρακτηριστήκατε μάλιστα στο
Ευρωκοινοβούλιο ως εταιρεία με “ιστορία επιτυχίας” στα χρόνια της
κρίσης. Που θεωρείτε οτι καινοτομείτε η διαφοροποιείστε απο τους
άλλους του κλάδου; Είναι το οικονομικό η το ποιοτικό στοιχείο;

“Η διαφοροποίηση έγκειται στο γεγονός ότι πρόβαλα τη δουλειά του
γραφείου μου στο διαδίκτυο αξιοποιώντας συγχρόνως τις δυνατότητές του.
Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να διευρύνω σημαντικά τον κύκλο πελατών
μας, οποίος προέρχεται 90% από το διαδίκτυο. Βεβαίως ο πελάτης δεν έρχεται «συστημένος» στο Archzone, τον κερδίζουμε με την ποιότητα της δουλειάς μας και την ειλικρίνεια που είναι τα σημαντικότερα στοιχεία που μας διακρίνουν.”

-Η κρίση επηρέασε τον κλάδο σας με το δεδομένο οτι αρκετοί Ελληνες δεν
ανανεώνουν τον οικιακό τους εξοπλισμό η δεν προχωρούν σε ανακαινήσεις
λόγω οικονομικής στενότητας ;

“Η κρίση επηρέασε καταλυτικά τον κλάδο μας και αυτός ήταν ο κύριος
λόγος όπου στραφήκαμε στο διαδίκτυο. Τα εργαλεία του διαδικτύου και η ποιότητα της δουλειά μας, βοήθησαν σημαντικά να ανταπεξέλθουμε στην περίοδο της κρίσης.

Βεβαίως η κρίση έχει κάνει την αγορά περισσότερο ανταγωνιστική και η
αναζήτηση επαγγελματιών μέσω του διαδικτύου έχει αυξηθεί σημαντικά.
Αυτό το στοιχείο το αξιοποιήσαμε υπέρ μας, παρέχοντας στον πελάτη
ποιοτικές υπηρεσίες ανακαίνισης και διακόσμησης σε ανταγωνιστικές
τιμές”.

-Η έλλειψη τραπεζικής ρευστότητας έχει όντως δημιουργήσει ασφυξία στις
μικρομεσαίες η ατομικές επιχειρήσεις;

“Είναι εύλογο να λειτουργεί ασφυκτικά, βεβαίως με αυτά τα δεδομένα
προχωράμε αναγκαστικά”.

-Τι πιστεύετε οτι πρέπει να αλλάξει στην αγορά ώστε να επανέλθει η ζήτηση;

“Σίγουρα ένα στοιχείο αποτελεί η αύξηση της τραπεζικής ρευστότητας.”

-Τι περιλαμβάνει το πλάνο της επιχείρησής σας για τα ερχόμενα χρόνια;

“Ένα από τα πλάνα μας είναι η ανάληψη μεγαλύτερων έργων συγχρόνως η
συνεχής κινητικότητα μας βοηθάει στην επίτευξη των στόχων μας”



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ